Офіс місяцяEat Easy: офіс зі здоровою їжею на іподромі
Як поєднати офіс із виробництвом та кафе
The Village Україна розповідає про креативні робочі простори твого міста.
Фото: Анна Бобирєва
Eat Easy – це перший сервіс доставки здорової їжі в Україні. Раціони для щоденного споживання Eat Easy розробляє спільно з дієтологинею Наталією Самойленко. Компанія працює і з корпоративними клієнтами, і з індивідуальними. «Наш лозунг: «Корисна їжа може бути смачною», – каже засновниця і власниця Eat Easy Тетяна Бондарчук. – Ми показуємо, що корисна їжа може бути смачною і різноманітною».
«Наша компанія є відкритою, тож ми хотіли передати це і в офісному просторі», – додає Бондарчук. Простір у компанії називають «фабрикою здорового харчування». Офіс та виробництво Eat Easy поєднали у фасадній частині київського іподрому. Серед іншого це місце обрали з огляду на потребу доставляти продукти по Києву. «Це наближена до центру локація, але не центр», – кажуть у сервісі.
Eat Easy
Метраж: близько 500 м²
Працівники: близько 50
Автор проекту: Eat Easy
Призначення: сервіс доставки здорової їжі
Раніше на цьому місці працював демократичний ресторан японської кухні. «Нам дуже сподобалося це місце, тому довелося викупити заклад і переробити його під свої потреби, – розповідає засновниця. – Спочатку думали, що роботи буде не так багато. Але врешті довелося ламати всі стіни й заново проектувати й будувати все».
На цьому об’єкті ми намагалися працювати з дизайнерами, але нічого не виходило. Дизайнери працюють за певною схемою: приходять, оцінюють простір і тоді творять свою магію. Своєю чергою, в Eat Easy вже був сформований концепт. Ми самі сіли й подумали, що для нас важливо мати у цьому приміщенні. Через це ремонт затягнувся на тривалий час, але врешті ми залишилися задоволені результатом.
Тетяна Бондарчук
засновниця і власниця Eat Easy
Умовно півтисячі квадратних метрів розділили на зони для виробництва та офісу. На відкритість вирішили зробити акцент і при зонуванні: при вході гостя зустрічає літня тераса і кафе, де можна скуштувати продукти Eat Easy, а за виробничими процесами в окремій зоні можна стежити через скло. «Для нас було важливо, аби люди розуміли, де готують їхню їжу», – каже Бондарчук.
Офісну частину розділили за підрозділами – зокрема, для представників HR-відділу і менеджерів із продажів. Окремо – кабінет засновниці і переговорка. Розділені, втім, зони прозорими скляними перегородками. У вхідній – високі фасадні вікна. «Відкритість у політиці бренду ми хотіли відтворити і на такому рівні», – розповідає керівниця Eat Easy.
За можливості в інтер’єрі намагалися використовувати натуральні матеріали, зокрема дерево. «Eat Easy першим вивів на український ринок екоупаковку, яка підлягає біологічному розпаду. Тому ми хотіли і в інтер’єрі, наскільки це можливо, використовувати натуральні матеріали. Зараз у наших продуктах приблизно на 80% використовуються екоматеріали, але є до чого прагнути», – додає Бондарчук. На подвір’ї при вході компанія встановила зарядку для електрокарів.