Як з абстрактної ідеї та шматка тканини створюють річ? Який процес передує появі готового виробу? The Village Україна відвідує виробництво і з’ясовує, як народжуються речі українських брендів.

Бренд міських рюкзаків GUD заснував у Києві Ігор Гудзь 2012 року. Він створює наплічники для міста, подорожей, спорту, а також фоторюкзаки, аксесуари, поясні сумки.

Робота над наплічником починається з ескізу. «Якщо це фоторюкзак, то він має вміщувати стандартний фотонабір, надійно фіксуватися на тілі, мати правильні пропорції. Якщо рюкзак спортивний – має бути відсік для води, взуття, кишеня, куди можна покласти спортивну форму та дрібні речі – навушники та ключі», – розповідає засновник бренду Ігор Гудзь.

 GUD

Рік заснування: 2012

Концепція: функціональні міські рюкзаки з мінімалістичним дизайном

Кількість працівників: 10

Ігор Гудзь

Кольори бренду GUD – чорний та жовтий. Їх використовують у виробництві кожного рюкзака – у верхній ручці, лого-ярликах. Внутрішній простір рюкзака суцільно жовтий: це додає йому функціональності, бо на світлому фоні набагато зручніше знайти потрібні речі.

Над ескізом моделі експериментують: беруть чорнові пропорції, додають функціонал, нові деталі. З цього створюють макет нової моделі. «Буває так, що в макетному зразку якась деталь чи функціональна особливість виникають випадково в процесі розробки. Саме тому на такі експерименти ми витрачаємо багато часу і ресурсів», – розповідає Ігор.

 У нас високі стандарти якості. Ми обіцяємо те, що можемо зробити.

Для виготовлення рюкзаків використовують нейлон Cordura високої щільності. Такий матеріал є водонепроникним, зберігає форму та є витривалим. Дно і верхню частину – деталі рюкзака, які мають тримати форму і найбільше зношуються – виробляють із армованої DWR (durable water resistant) тканини німецького виробництва, вкритої полімером.

Перший варіант нової моделі проходить тестування в реальних умовах. Бренд збирає відгуки клієнтів з різних сфер. Якщо це фоторюкзак – його дають фотографам, які заробляють цим на життя. Після фідбеку вносять зміни, і тоді макет переводять у лекала – частини рюкзака, які зшиваються разом. Кожна модель наплічника – набір окремих лекал.

 Над ескізом моделі експериментують: беруть чорнові пропорції, додають функціонал, нові деталі

 Ми накопичуємо відгуки клієнтів, які просять модифікувати ті моделі, які вже є, чи створити нові, і беремо це в роботу. Тобто створюємо те, чого хочуть люди. Є моделі, які ми випускаємо вже по кілька років – їх оновлюємо або створюємо замість них нові. Зазвичай ми не працюємо колекціями, а робимо дропи нових моделей під сезон чи нагоду. Інколи робимо колаборації з магазинами та брендами – створюємо лімітовані серії. Наприклад, одну з моделей ми створили разом з магазином SHIFT.

Ігор Гудзь

засновник бренду GUD

У бренду є два підходи до пошиття рюкзаків. Можна викроювати деталі для одного наплічника і зшивати разом. Якщо потрібно за короткий термін виготовити 200 моделей – працюють настилом. Тоді беруть пачку тканини і спеціальним дисковим ножем вирізають десятки деталей за раз.

 Наші клієнти – дуже круті люди: Сергій Міхалок, Володимир Дантес, Даша Коломієць, Слава Балбек, Сергій Сараханов. Рюкзаками GUD користуються фотографи, спортсмени, ведучі. Тому ми дуже впізнавані, нас часто рекомендують. У нас практично немає браку. Сам виріб функціональний та надійний.

Ігор Гудзь

засновник бренду GUD