КосметикаЖіночі, чоловічі, унісекс: 10 нових парфумів
Матча від Maison Margiela, буряк від Comme des Garçons
Свіжість моря, медитація в Токіо та запах паризького бару – розповідаємо про нові аромати, на які варто звернути увагу цього сезону.
Унісекс
Туалетна вода Maison Margiela Replica Matcha Meditation
Ціна: від 1900 гривень за 30 мл (£15.00 за доставку в Україну)
Матча-тонік, матча-шоколад, а тепер і парфуми з матча. Matcha Meditation – це аромат-дзен: акорди білого шоколаду й чаю мають навіювати спокій, а ноти бергамоту й апельсинового цвіту – дарувати відчуття просвітлення, як після медитації.
Усі композиції з колекції Replica натхненні спогадами з певних місць. Для Matcha Meditation «місцем сили» став Токіо, але носити його можна й на Рейтарську.
Парфумер Романо Річчі називає Pear Inc. «обіцянкою прекрасного літа». У центрі композиції – нота груші, але не стиглої та солодкої, як у Miller Harris, а ще зеленуватої, хрусткої, з листям на корінці. Свіжість груші відтіняють мускус та амброксан, присутній у багатьох композиціях Juliette Has a Gun. Якщо ви вже знайомі з брендом, зауважте, що Pear Inc. ближчий до бадьорого Moscow Mule, ніж до мінімалістичного Not a Perfume.
«Городніми» нотами вже нікого не здивуєш: Sisley Eau de Campagne пахне томатним листям, Shay & Blue Almond Cucumber б’є в рецептори свіжістю огірка. Та побудувати композицію навколо ноти буряка можуть тільки зухвальці на кшталт Comme Des Garçons.
Не поспішайте жартувати про запах борщу: буряк тут свіжий, ніби щойно із грядки, а сам аромат, у якому також є ноти імбиру та рожевого перцю, має різке металеве звучання. У перші хвилини Rouge збиває з ніг, але за кілька годин стає майже непомітним.
Orphéon – аромат-рефлексія до 60-річчя бренда Diptyque. Цю назву носив бар на бульварі Сен-Жермен, де любили бувати засновники бренда. Після закриття закладу Diptyque викупили його приміщення та розширили площу свого першого бутика.
Парфуми Orphéon – спроба Diptyque відтворити атмосферу улюбленого бару. Деревні й пудрові ноти відсилають до інтер’єру закладу та його «напомаджених» гостей, а запах ялівцю асоціюється з коктейлями на джині.
Якщо вам до душі «барні» аромати, зверніть увагу на Replica Jazz Club – аромат Maison Margiela, натхненний прокуреним джаз-клубом у Брукліні.
Продуктивності Byredo можна тільки позаздрити: восени шведський бренд представив першу лінійку декоративної косметики, узимку випустив «космічні парфуми» в колаборації з репером Тревісом Скоттом, а вже навесні анонсував наступний аромат.
Парфуми Mixed Emotions дійсно викликають змішані почуття. Аби скласти докупи пазл із чаю, березової кори, листя фіалки й чорної смородини, мозку знадобиться деякий час.
Жіночі
Ми вже розповідали, що туалетна вода – це не розбавлені парфуми, а повноцінний твір зі своєю концепцією й формулою. Та найкращий спосіб у цьому запевнитися – спробувати новий Libre від Yves Saint Laurent.
Весняна Libre не схожа ні на оригінальний аромат, ні на версію Intense, яка вийшла цієї осені. Лаванда, яка домінувала в перших парфумах, відійшла на другий план: тепер в авангарді жасмин та апельсиновий цвіт. Аромат вийшов чіпкий, п’янкий і шлейфовий: міцно фіксується на шкірі й одязі, та все ж залишає ефектний слід у повітрі.
2017 року Sisley Paris випустили аромат Izia з нотою троянди. Izia La Nuit – новий твір на квіткову тему: до букета троянд додали фрезію та магнолію, звучання поглибили нотами амбри, ванілі й пачулів.
Якщо перша Izia – це сад, залитий сонцем, то Izia La Nuit – його таємниче задзеркалля, куди можна потрапити тільки затемна. Носити аромат краще вечорами: для буднів в опенспейсі він занадто насичений.
Чорна смородина фігурує в усіх версіях Si, але в Si Intense цю ноту викрутили на максимум. У перші хвилини аромат схожий на смородиновий джем: такий густий, що ложка в ньому просто стоїть. Далі озиваються й інші ноти: пишна троянда, вогкі пачулі й тягучі смоли.
Парфуми мають високу стійкість й добре фіксуються на одязі. Якщо розпилити Si Intense поверх футболки, аромат нагадуватиме про себе до першого прання.
Чоловічі
Весна й літо – ідеальний час для акватичних ароматів: вони ненав’язливі та не «душать» у спеку. Класикою акватики вважають L’Eau par Kenzo, який вийшов 1999 року; Hyper Wave – чергова спроба Kenzo повторити його успіх.
Новий аромат не такий зухвалий, яким свого часу був L’Eau, але в найкращі моменти нагадує саме його. Окрім освіжних морських нот, на старті можна почути мандарин. Урівноважує дзвінку верхівку надійна база з моху.
Loewe продовжують апгрейдити парфумерну колекцію. Після редизайну флаконів прийшов час оновити й композиції.
7 Cobalt – фланкер чоловічих парфумів Loewe 7, доволі далекий від оригіналу. У піраміді аромату – ветивер, дрібка гвоздики та шавлія, як у пастилках від кашлю. Тримає композицію ладан, але досить «світський», без релігійного підтексту.