КосметикаНатуральний мейкап і фейс-йога. 14 б’юті-трендів 2021 року
Нові тенденції в догляді й макіяжі
2020 рік змусив нас переглянути свої б’юті-звички. Ми стикнулися з маскне (висипами на шкірі через носіння маски), навчилися знімати гель-лак удома, практично забули про помади та блиски.
Утім, більшість прогнозів, які ми складали на 2020 рік, усе ж справдилися: мода на clean beauty продовжує набирати обертів, косметика з пробіотиками так само популярна, а чоловічий манікюр фігурує не тільки на подіумах.
Які б’юті-тренди будуть актуальні 2021 року? Ділимося спостереженнями.
ДОГЛЯД
Масаж обличчя та фейс-йога
Покращити тонус шкіри та зняти напруження з м’язів обличчя, на якому відбилися всі стреси 2020 року, можна за допомогою спеціальних вправ. Згідно зі звітом Pinterest, користувачі сервісу стали в чотири рази частіше шукати поради з фейс-йоги. Перш ніж переходити на наступний рівень, радимо почати з азів – простого масажу обличчя. Ознайомитися з його правилами можна в нашому матеріалі.
Боротьба з маскне
На жаль, розпрощатися з маскне (висипами, які викликає тривале носіння маски) так швидко не вийде. Поки триває масковий режим, будуть актуальні продукти з протизапальним і заспокійливим ефектами.
Щоби допомогти шкірі прийти до тями після кількох годин у масці, використовуйте м’які очищувальні засоби та продукти з ніацинамідом, центелою азійською та алое. Якщо висипи все ж з’явилися, скористайтеся точковим засобом із саліциловою кислотою чи екстрактом чайного дерева.
Косметика від селебріті
За 2020 рік власні б’юті-бренди запустили Селена Гомес, Аліша Кіз і Фаррелл Вільямс. Ріанна також поповнила свій портфель: тепер, окрім успішного мейкап-бренда Fenty Beauty, співачка має свою лінійку з догляду за шкірою Fenty Skin.
Нові селебріті-запуски заплановані й на 2021 рік. Уже в січні стартують продажі J Lo Beauty від Дженніфер Лопез. На запуск доглядової лінійки натякає й Леді Гага.
Zoom-догляд
З початку пандемії зріс попит на естетичну хірургію: у топі опинилися корекція контуру обличчя та «омолодження» шиї. Більш поширеними стали й косметологічні процедури на основі філерів. Експерти пов’язують це з популярністю відеодзвінків, які змусили нас по-новому поглянути на власну зовнішність. Користувачі платформи Yelp найчастіше шукали б’юті-процедури з корекції темних кіл і набряків під очима, гусячих лапок і зморщок на лобі, особливо помітних під час Zoom-колів. Оскільки 2021 року чимало людей продовжать працювати дистанційно, ці запити залишатимуться актуальними.
Щоби не вдаватися до радикальних методів на кшталт хірургії, радимо обирати дієвий домашній догляд, наприклад, засоби з ретинолом і вітаміном С. За прогнозами британського ритейлера John Lewis, ці активні інгредієнти триматимуться в топі й 2021 року.
Крем для швидкого оновлення шкіри з ретинолом Estée Lauder Perfectionist Pro
Ціна: 2 028 гривень зі знижкою
Ретельний догляд за тілом
Крем для рук – не єдиний засіб для тіла, який матиме популярність у 2021-му. У британській мережі елітних універмагів John Lewis очікують підвищений попит на дороге мило, засоби для душу, скраби, лосьйони та інші засоби для приємних банних ритуалів. Американські косметологи поділяють цю думку та прогнозують бум на кислотні ексфоліанти для тіла, креми з ретинолом та олії для домашнього масажу.
Набір для кислотного пілінгу шкіри стоп LovaSkin Instant Foot Peeling
Ціна: 2 272 гривні. Набір можна замовити через офіційний інстаграм або придбати в партнерських салонах і клініках (DermSpace, My Clinic тощо).
Парфумований лосьйон для тіла Jo Malone Lime Basil & Mandarin
Ціна: 1 505 гривень
«Чиста» косметика
Виробники так званої clean beauty-продукції акцентують більшу увагу на компонентах-табу (парабенах, сульфатах, мінеральних оліях тощо), аніж на інгредієнтах, які входять до складу їхніх засобів. За даними McKinsey, 41% німецьких і 30% британських споживачів уже зараз ставлять «чистоту» вище за дієвість формули – і попит на таку продукцію продовжує зростати. Утім, термін clean beauty досі не регулюється ні європейським, ні американським законодавством, тож поняття «токсичності» й «чистоти» кожен бренд трактує по-своєму.
«Салон» удома
Домашні альтернативи салонним процедурам матимуть попит і наступного року. Щоби підтримувати стан шкіри між візитами до косметолога, зверніть увагу на гаджети для масажу й мікротокової терапії, набори для карбоксітерапії та безпечні пілінги.
Набір для домашньої неінвазивної карбоксітерапії DJ Carborn Carboxy CO2 Gel Mask
Ціна: 450 гривень (1 процедура)
Smart-маска для обличчя Foreo UFO
Ціна: 7 610 гривень
Екологічне паковання
Аби відповідати очікуванням свідомих споживачів, дедалі більше брендів вироблятимуть паковання з перероблених і перероблювальних матеріалів. Рефіли – запасні блоки з косметикою у простішому оформленні – ставатимуть звичною практикою, як і перероблення паковання від декоративної косметики, яке в грудні запустили «Україна без сміття».
Щоденний відлущувальний тонік із РНА-кислотою й активатором ферментів Medik8 Press & Glow
Ціна: 1 035 гривень в основному пакованні; 966 гривень – за рефіл
МЕЙКАП
Натуральний мейкап
Згідно з опитуванням NPD Group, після завершення пандемії 80% жінок повернуться до своєї звичної мейкап-рутини. Та поки масковий режим триває, щільні тональні засоби та блиски продовжують пилитися в косметичках. Натомість зростає популярність натурального мейкапу: кількість відповідних запитів на Pinterest за останній рік збільшилася на 180%. Це дає підстави стверджувати, що сяйливі праймери, гелі для брів, рум’яна й консилери, які допоможуть швидко причепуритися перед Zoom-нарадою, будуть у моді й 2021 року.
Рідкі рум’яна Giorgio Armani A-Blush
Ціна: 890 гривень зі знижкою
Консилер-хайлайтер Sisley Stylo Lumiere
Ціна: 1 660 гривень
Віртуальне тестування
Бренди й ритейлери продовжать пристосовуватися до нових реалій. Тестування косметики в магазинах залишатиметься ризикованим, тож виграватимуть ті, хто пропонує йому віртуальну альтернативу.
Елементи AR і VR на своїх сайтах і в застосунках уже випробовують Maybelline, YSL Beauty та NYX Professional Makeup. «Примірку» мейкапу запустив і Google: тепер в їхньому застосунку перед покупкою можна випробувати на собі помаду від MAC чи тіні від L’Oreal Paris.
Останній бренд пішов навіть далі й випустив першу віртуальну колекцію макіяжу, натхненну інстаграм-масками. Тіні та блиски з лінійки Signature Faces можна «нанести» тільки онлайн, у Google Duo, Instagram, Snapchat або Teams.
Акцент на очі
Підводки, кольорові туші та яскраві тіні залишаться розрадою для тих, хто не готовий відмовлятися від мейкапу навіть у локдаун. Тренди на кшталт неонових стрілок і виразного чорного контуру перекочують у 2021 рік. Фігуруватимуть у макіяжі й кольори року за версією Інституту Pantone. Приклади образів у жовто-сірих тонах уже можна знайти на просторах інстаграму.
ВОЛОССЯ
Природні кольори
«Як фарбувати волосся в домашніх умовах?» – один із найпопулярніших б’юті-запитів у Google за 2020 рік. З огляду на майбутній локдаун, потреба в таких навичках буде й у 2021 році. Щоби витрачати менше зусиль на підтримку кольору, обирайте відтінки, близькі до вашого натурального, і техніки на кшталт омбре. У такому випадку відросле коріння буде не надто помітним.
Прості стрижки
З тих же міркувань радимо обирати стрижки, які не потребують постійної корекції та складної укладки. На думку б’юті-експертів, слушними варіантами на 2021 рік стануть рваний боб, його подовжена версія «лоб», а також градуйовані стрижки на довгому волоссі.
Також у моду повертається стрижка маллет із коротким волоссям із боків і довгим – ззаду. Свого часу з такою зачіскою можна було побачити Девіда Бові та Боно, а тепер – Майлі Сайрус.
Доглядові процедури
2021 року ми приділятимемо більше уваги турботі про волосся. Згідно зі звітом McKinsey, понад третина споживачів планують витрачати менше грошей на кератинове випрямлення чи завивки, натомість обиратимуть послуги з живлення й відновлення.