Редакція The Village Україна зібрала 11 нових парфумів на будь-який смак, настрій і погоду за вікном. Певні з них були представлені у світі минулого сезону, але на українському ринку з’являться саме восени.

Обкладинка: Анна Шакун

Для жінок


Dior Joy

Коли купувати: вже у продажі.

Joy – перший оригінальний парфум Dior за останні 19 років. Після виходу J`Adore 1999 року марка випускала лише фланкери (сезонні версії ароматів – ред.). Нову еру бренд розпочав із розмахом: посланницею Joy обрали оскароносну акторку Дженніфер Лоренс. Сюрпризом, утім, це не стало – зірка співпрацює з домом Dior уже 5 років. У композиції теж знайоме для парфумів Dior поєднання Ґрасської троянди та жасмину. У Joy ці квіти відтінили цитрусами та поклали на базу з кедра, сандала та білого мускусу.

У польових умовах Joy виявляє неабияку стійкість – таку ж, як героїня Лоренс в однойменному фільмі Девіда О’Рассела. На шкірі аромат тримається довго, і за собою лишає насичений шлейф.

Gucci Bloom Nettare Di Fiori

Коли купувати: з жовтня.

Із приходом до Gucci Алессандро Мікеле (креативний директор Gucci – ред.) стиль італійського дому помітно змінився. Та любов бренда до рослинних мотивів – у моді й парфумерії – тільки міцнішає. Перший парфум, створений під керівництвом Мікеле, отримав назву Bloom («Цвітіння»). Аромат на основі білих квітів швидко знайшов свою аудиторію, тож 2018 року Gucci випустили одразу два його фланкери. У першому, Acqua di Fiori, жасмин і туберозу доповнили гіркими нотами зелені. У другому, Nettare Di Fiori, – підсилили мускусом, імбиром та пачулі. Завдяки цьому композиція стала найбільш інтенсивною з усіх трьох у лінійці Bloom.

Jo Malone Honeysuckle and Davana

Коли купувати: дата старту продажів ще не відома.

«Honeysuckle and Davana запрошує вас до мандрівки сільською місцевістю Англії», – опис, що супроводжує цей аромат на сайті британської марки. У центрі його піраміди – нота жимолості, звичної для англійських ландшафтів рослини. За звучанням аромат скоріше літній: окрім духмяної жимолості, що пахне медом і квітами, тут є свіжий полин і вологий після дощу мох.

Усі одеколони Jo Malone можна поєднувати між собою. Цей, зокрема, рекомендують міксувати зі східним Oud & Bergamot або цитрусовим Grapefruit.

Loewe Solo Ella

Коли купувати: з кінця жовтня – початку листопада.

Перезапуск «Мисливців за привидами», «8 подруг Оушена», а тепер і Solo Ella. Мабуть, найпопулярніший аромат Loewe, нарешті отримав жіночу версію. За словами творців, парфум вийшов «свіжим, чуттєвим та з характером», як оригінальний Solo. Досягти такого ефекту вдалося за рахунок контрасту свіжих і теплих акордів: жасмину, гіркого апельсина, зеленого чаю, ванілі та кедра. Флакон Solo Ella отримав уже впізнавану форму. Обличчям аромату стала французько-британська акторка Еліза Ласовськи.

Kenzo World Intense

Коли купувати: з вересня.

Вірусний промо-ролик від Спайка Джонза, епатажний флакон у формі ока – перший Kenzo World був приречений на комерційний успіх. Утім, ця історія навряд чи мала би продовження, якби не талант парфумера Франсіса Куркджяна.

Від класичного World парфумер узяв ноти півонії та жасмину, а головну роль у піраміді відвів контрастним нотам сливи та ванілі. У поєднанні ці компоненти дають сильний квітково-пряний аромат, що цілком відповідає маркуванню Intense.

Для чоловіків


Dark Lord By Kilian

Коли купувати: з вересня.

Кіліан Хеннесі, спадкоємець коньячного дому Hennessy, міг би створювати елітні напої, та натомість обрав парфумерію. Утім, навіть у його ароматах присутні алкогольні акорди, найчастіше – нота рому. Без неї не обійшлось і в новому парфумі: коли запахи перцю й бергамота вщухають, ром, жасмин і шкіра виходять на перший план.

Повна назва аромату – Dark Lord «Ex Tenebris Lux» («Світло у пітьмі»), і носити його краще саме «в пітьмі», адже парфум досить насичений і скоріше вечірній. Кофр для Dark Lord прикрашено декоративним черепом, одним із символів бренда By Kilian.

Boss The Scent Private Accord For Him

Коли купувати: з жовтня.

Кава моко, какао та імбир – рецепт нового парфума Boss, обличчям якого став актор Джеймі Дорнан. Доповнює цю трійцю нота манінки – африканської рослини, плоди якої мають солодкувато-пряний аромат. Чоловічий парфум бренд представив у парі з жіночим – The Scent Private Accord For Her. Єднають їх ноти кави та какао, а також схожий дизайн флаконів.

Guerlain L’Homme Ideal Intense

Коли купувати: вже у продажі.

Intense – п’ятий аромат лінійки L’Homme Ideal. Як і решта парфумів для «ідеального чолівіка» (назва лінії в перекладі з французької – ред.), цей містить ноту мигдалю, яку парфумер Тьєррі Вассер щоразу обігрує по-новому. У L’Homme Ideal Intense ніжність мигдалю врівноважує гострота перцю чилі, запах шкіри та диму. Ледь відчутний солодкий присмак парфумові надають ваніль і боби тонка. І якщо попередній L’Homme Ideal Sport ліпше відкласти до наступного літа, то Intense, теплий і пряний, можна носити всю осінь та зиму.

Dolce & Gabbana The One Grey

Коли купувати: з кінця жовтня – початку листопада.

Перший чоловічий аромат в лінійці The One вийшов ще 2008 року. За цей час бренд встиг знайти нового амбасадора (актора Кіта Харінгтона) та випустити кілька більш і менш вдалих фланкерів. Яким стане The One Grey, судити ще рано, але ті, хто вже встиг із ним познайомитись, відзначають вдале поєднання спецій, цитрусів і тютюну.

Унісекс


Memo Moroccan Leather

Коли купувати: з кінця вересня – початку жовтня.

Колекція Cuirs Nomades вивчає запахи шкіри в різних країнах. Ліричний герой Memo, який цього разу вирушив до Марокко, – кочівник, що мандрує світом з однією шкіряною сумкою за плечима. Попередні аромати були натхненні подорожами Італією, Францією, Ірландією та Африкою.

Марокканська «шкіра», на думку творців, пахне ірисом, імбиром, ветивером і апельсиновим цвітом. Присутній в Moroccan Leather і власне шкіряний акорд, який підкреслює нота кипариса.

Juliette Has a Gun Moscow Mule

Коли купувати: вже у продажі.

Коктейль Moscow Mule – винахід американських барменів. До складу популярного у США напою входять імбирне пиво, горілка та сік лайма. Подають коктейль зі скибкою того ж лайма та неодмінно в мідному кухлі.

Горілку й мідь в однойменному парфумі ви не відчуєте, а от решту інгредієнтів – цілком. Відкривається композиція нотами лайма й бергамота, далі стають помітними імбир та яблуко, а дещо згодом – деревні та амброві ноти. Як зазначають на сайті бренду, на відміну від алкогольного коктейлю, їхній Moscow Mule можна «споживати безвідповідально».