Є питанняThink pink: як бренди борються з раком молочної залози
І як до них приєднатись
Жовтень – місяць боротьби з раком молочної залози. The Village Україна розповідає, які бренди підтримують програми із запобігання та лікування раку грудей.
За даними ВООЗ, рак молочної залози – найбільш поширений вид раку серед жінок. Кожні 19 секунд у світі одна жінка отримує такий діагноз.
95% випадків раку грудей, виявленого на першій стадії, виліковні, однак обстежитись і діагностувати проблему вчасно вдається не всім. Тільки за роки незалежності в Україні від цього захворювання померло понад 230 тисяч жінок.
Мета міжнародного Breast Cancer Awareness Month – підвищення поінформованості про рак молочної залози та збір коштів на заходи із запобігання, діагностування, лікування та реабілітації.
Ініціативи, спрямовані на привернення уваги до раку грудей, підтримують відомі акторки, моделі та музичні виконавиці. Серед них – Анджеліна Джолі, Кайлі Міноуг та Кейт Мосс. Цьогоріч до цих зірок приєдналась Серена Вільямс: тенісистка випустила відео із нагадуванням про важливість самостійного обстеження грудей.
Які бренди підтримують боротьбу із раком грудей?
Estée Lauder Companies
Евелін Лаудер, колишня віце-президентка корпорації Estée Lauder, була причетна до впровадження рожевої стрічки – символа боротьби з раком грудей. Вона ж запровадила Breast Cancer Campaign – філантропічну кампанію, що існує вже 26 років та охоплює більш як 70 країн світу.
Фонд Estée Lauder надає гранти на дослідження раку молочної залози. Одне із джерел фінансування – кошти від продажу продуктів серії Pink Ribbon. Щороку в лімітованому «рожевому» дизайні виходять б’юті-засоби від Clinique, Bobbi Brown, Estée Lauder, Tom Ford Beauty та інших брендів корпорації.
Ще одна ініціатива Estée Lauder – ілюмінація відомих архітектурних пам’яток у рожевий колір. Наприклад, рожевим підсвічували Ейфелеву вежу, Емпайр-Стейт-Білдінг і Сіднейський оперний театр.
Що придбати
відновлювальну сироватку Estee Lauder Advanced Night Repair (3260 гривень за 50 мл) або міцелярну воду La Mer Cleansing Micellar Water (1440 гривень за 100 мл). Частину коштів – 20% і 30% відповідно – від продажу кожного флакону перекажуть до фонду Breast Cancer Research Foundation. В Україні продукція буде доступна в мережі магазинів косметики та парфумерії «Бомонд».
Sleeper
Український бренд домашнього одягу Sleeper третій рік поспіль співпрацює із благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї». Щорічно до місяця боротьби з раком молочної залози Sleeper випускають лімітовану колекцію рожевих піжам Power PJ. 40% коштів від продажу кожного комплекту бренд перераховує на програму реабілітації жінок після хіміотерапії. Піжаму у двох варіаціях – із брюками та шортами – можна придбати на сайті бренду протягом жовтня.
Що придбати
піжаму Sleeper Power PJ (4000 гривень за комплект із брюками; 3250 гривень за піжаму з шортами). 40% коштів від продажу кожного комплекта передадуть фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї».
Stella McCartney
Дизайнерка Стелла Маккартні, яка втратила матір через рак молочної залози, систематично допомагає благодійним фондам та організаціям. Аби привернути увагу до проблеми, Стелла випускає лімітовані комплекти білизни, приурочені до місяця боротьби з раком молочної залози, і запрошує до співпраці зірок. Торік у кампейні Stella McCartney брала участь співачка Аліша Кіз, а цього жовтня – акторка Софія Вергара. Прибуток від продажу білизни Rose Romancing передадуть на потреби різних фундацій та лікувальних установ, зокрема – Linda McCartney Centre, центру лікування раку молочної залози, названого на честь матері Стелли.
Що придбати
бюстгальтер Rose Romancing Soft Cup Bra (близько 3900 грн). Кошти від продажу кожного бра скерують до фондів та центрів, що опікуються питанням раку молочної залози. Замовити бюстгальтер із доставкою до України можна на офіційному сайті Stella Mccartney.
Avon
Українське представництво Avon уже 17 років підтримує глобальну програму «Разом проти раку молочної залози». Для цього бренд щорічно випускає серію товарів «Рожева стрічка», прибуток від якої переказують на благодійність. За понад 2 мільйони доларів від продажу цієї продукції Avon придбали 16 одиниць мамографічного обладнання для українських онкоцентрів.
Цього року Avon запустили кампанію #хороБРА, що спонукає жінок до обстеження в мамолога. Партнером Avon став бренд білизни Anabel Arto. 10% від продажу спільної колекції бюстгальтерів бренди передадуть до благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» для купівлі мамографа. На купівлю такого обладнання підуть і кошти, зібрані на забігу Avon Pink Run у рамках Wizz Air Kyiv City Marathon.
Що придбати
пляшку для води (250 гривень) або гаманець (100 гривень) із серії «Рожева стрічка». 100% прибутку від цих та інших товарів серії перерахують до фонду благодійної програми Avon.
Mary Kay
«Краса, що змінить світ» – благодійна програма Mary Kay, що діє в близько 40 країнах світу. У рамках цього проекту бренд підтримує боротьбу з домашнім насильством, торгівлею людьми, раком грудей. В Україні Mary Kay фінансують програму допомоги жінкам, які перенесли операцію з видалення пухлини молочної залози. На реабілітацію переказують частину коштів від продажу спеціальної продукції: цьогоріч це гелеві помади, а також блокнот і ручка із благодійною символікою. Із 2006 року курс реабілітації, який Mary Kay реалізують разом із фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї», пройшла більш як тисяча українок.
Що придбати
гелеву помаду відтінка «Модний Рожевий» або гелеву матову помаду відтінка «Стильний Рожевий». 35 гривень від вартості кожної помади йдуть на благодійну програму «Краса, що змінить світ».
Bazuhaus
Український бренд Bazuhaus також підтримує місяць боротьби з раком грудей. Наприкінці вересня дизайнерка Олена Базу презентувала бавовняну сорочку Revival Pink Shirt символічного рожевого кольору. 50% прибутку від кожної сорочки Bazuhaus передадуть до благодійного фонду «Квітна».
H&M
Цього місяця шведський бренд презентував колекцію білизни Close to My Heart для жінок, які пережили рак грудей. До капсули увійшли спортивне бра, бюстгальтер із м’якими чашечками та бралет, змодельовані спеціально для жінок із протезами. 100% прибутку від колекції бренд передасть американській організації American Cancer Society. Загалом H&M та ACS планують зібрати 125 000 доларів на фінансування досліджень раку молочної залози.
Ralph Lauren
Pink Pony Campaign – глобальна ініціатива Ralph Lauren Corporation. Започаткована 2000 року кампанія Pink Pony стосувалась лише раку молочної залози, однак із часом розширила свою місію до боротьби із раком загалом. Зараз Pink Pony Fund надає фінансову допомогу онкоцентрам і благодійним організаціям США та інших країн світу.
Одне із джерел фінансування благодійних програм – прибуток від колекції одягу та аксесуарів Pink Pony. 25% від вартості кожного поло, бомбера та інших предметів гардероба переказують на благодійність. Кошти ж від продажу футболок Live Love буде передано Pink Pony Fund у повному розмірі.