The Village Україна дізнається, що відбувається з речами, які не продали до кінця сезону.


Ганна Луковкіна

авторка та засновниця проекту «Всі. Свої»

Ми працюємо у форматі комісійної торгівлі, тому всі речі, що лишилися,повертаємо виробнику в кінці сезону. Якщо ми використовуємо щось із минулих колекцій під час нового сезону – то це речі без певної сезонної належності та бестселери брендів (футболки, прикраси, сумки тощо). Якщо не встигли придбати бажану річ до кінця сезону, можна звернутися до нас – ми замовимо її у виробника, або звернутися безпосередньо до виробника.


Олена

маркетолог Collin’s Україна

У нас розвинена система співпраці з аутлет-магазинами у Києві, Дніпрі, Одесі. Вони мають назву бренду – Collin’s Outlet. Це допомагає нам не втратити речі з колекцій, які вже минають. Клієнти зможуть дешевше придбати речі, які не встигли купити під час розпродажу. У нас є лінія базового одягу, яка завжди повторюється. Переважно це джинси, які не мають вираженого тренду. Вони називаються однаково, тому люди можуть їх знайти щоколекції. Це не те, що не розійшлося у старій колекції і перейшло в нову, це база, яка є завжди.


Ольга Троян

директорка з управління аутлет-центру «Мануфактура»

Товар, який не продали в роздріб переходить до нашого аутлету. Є бренди, які спеціально відшивають аутлет-колекції. Вони дешевші, тому прихильники конкретних брендів уже на початку сезону можуть купувати речі зі знижками від 30%. До нас потрапляють і нерозпродані речі, і спеціально зшиті, це залежить від «материнського» бренду.


Обкладинка: Priscilla Du Preez / Unsplash