ViewsCommentsCommentsPreviousNextClockClockLocationLocationupdatedstarSearchfacebookinstagramtwitterVillageVillagepinedlogouteditfacebookfacebookРедакторClose
Village Village Village Village Village Village Village Village Village Village
Як пов’язані свобода та бідність. Андрій Зелінський – про колективні травми українців

Як пов’язані свобода та бідність. Андрій Зелінський – про колективні травми українців

Радість – на часі. Як жити в стресі й будувати стійкість розповідає психологиня Світлана Ройз

Радість – на часі. Як жити в стресі й будувати стійкість розповідає психологиня Світлана Ройз

Про Канни, «Ти мене любиш?» і чому художнє кіно в Україні померло. Лекція Тоні Ноябрьової в КАМА

Про Канни, «Ти мене любиш?» і чому художнє кіно в Україні померло. Лекція Тоні Ноябрьової в КАМА

Еміграція, держава як загроза та радянська тяглість. Євген Глібовицький про цінності українців

Еміграція, держава як загроза та радянська тяглість. Євген Глібовицький про цінності українців

Не «після перемоги». Розмова про підтримку ветеранів з Масі Найємом, «Повернись живим» і Superhumans

Не «після перемоги». Розмова про підтримку ветеранів з Масі Найємом, «Повернись живим» і Superhumans

Чому інновації – антидот від бідності: головне з дискусії на Brave Summit 2023

Чому інновації – антидот від бідності: головне з дискусії на Brave Summit 2023

Як Мінцифра презентувала «державу в смартфоні» у Вашингтоні: головне із дискусії про «Дію» в США

Як Мінцифра презентувала «державу в смартфоні» у Вашингтоні: головне із дискусії про «Дію» в США

Чому Ілон Маск не розуміє Україну? Лекція соціолога Тимофія Бріка (Київська школа економіки)

Чому Ілон Маск не розуміє Україну? Лекція соціолога Тимофія Бріка (Київська школа економіки)

Як війна впливає на наші мізки: конспект інтервʼю Роберта Сапольскі від Projector Institute

Як війна впливає на наші мізки: конспект інтервʼю Роберта Сапольскі від Projector Institute

Як знімати кіно без сценарію: лекція Валентина Васяновича («Атлантида») в КАМА

Як знімати кіно без сценарію: лекція Валентина Васяновича («Атлантида») в КАМА

Від кладовища стартапів до додатку, яким користується Ілон Маск – співзасновник Reface в KAMA

Від кладовища стартапів до додатку, яким користується Ілон Маск – співзасновник Reface в KAMA

«Хочемо зробити екшн-спорт формою мистецтва»: конспект лекції Тімура Фаткулліна (Aerotim) в КАМА

«Хочемо зробити екшн-спорт формою мистецтва»: конспект лекції Тімура Фаткулліна (Aerotim) в КАМА

«Я завжди мріяла створити історію від початку й до кінця»: конспект лекції Наталки Ворожбит у КАМА

«Я завжди мріяла створити історію від початку й до кінця»: конспект лекції Наталки Ворожбит у КАМА

Як організувати фест на 15 000 людей і привезти сніг з Буковеля: засновники Don’t Take Fake в КАМА

Як організувати фест на 15 000 людей і привезти сніг з Буковеля: засновники Don’t Take Fake в КАМА

«Справжній діджеїнг у клубах Closer, Otel’ або на Кирилівській». Конспект лекції DJ Nastia в KAMA

«Справжній діджеїнг у клубах Closer, Otel’ або на Кирилівській». Конспект лекції DJ Nastia в KAMA

Jerry Heil: «Якби не телик, я не стала б інтернет-сенсацією»

Jerry Heil: «Якби не телик, я не стала б інтернет-сенсацією»

Як знімали фільми «Дике поле» і «Додому»: конспект лекції продюсера Володимира Яценка в КАМА

Як знімали фільми «Дике поле» і «Додому»: конспект лекції продюсера Володимира Яценка в КАМА

«Усе почалося з газетного прилавка». Історії Сергія й Анни Вовк, які заснували КАМА

«Усе почалося з газетного прилавка». Історії Сергія й Анни Вовк, які заснували КАМА

Хіпстери, Нью-Йорк і Каліфорнія: ресторатор Ігор Сухомлин про свої найкращі заклади

Хіпстери, Нью-Йорк і Каліфорнія: ресторатор Ігор Сухомлин про свої найкращі заклади

Жадан, Onuka та Харарі: 7 лекцій, які ви могли пропустити

Жадан, Onuka та Харарі: 7 лекцій, які ви могли пропустити

«Містер Сінема»: конспект лекції співзасновника «Артхаус Трафік» Дениса Іванова

«Містер Сінема»: конспект лекції співзасновника «Артхаус Трафік» Дениса Іванова

Ната Жижченко і Євген Філатов про гурт ONUKA, екологію та Чорнобиль

Ната Жижченко і Євген Філатов про гурт ONUKA, екологію та Чорнобиль

«Океан у перервах між роботою». Яна Метьолкіна про тревел-шоу, Instagram та емоційне вигорання

«Океан у перервах між роботою». Яна Метьолкіна про тревел-шоу, Instagram та емоційне вигорання

Про що говорив Харарі у Києві. Короткий конспект лекції

Про що говорив Харарі у Києві. Короткий конспект лекції

Як стати олімпійською чемпіонкою. Історія Ольги Харлан

Як стати олімпійською чемпіонкою. Історія Ольги Харлан

Тест на «безуминку»: 10 правил креативності від агенції Banda

Тест на «безуминку»: 10 правил креативності від агенції Banda

Як з’явився бренд Zhilyova Lingerie. Історія від засновниці Валерії Жильової

Як з’явився бренд Zhilyova Lingerie. Історія від засновниці Валерії Жильової

Як створювали The Village Україна. Конспект ранкової лекції в КАМА

Як створювали The Village Україна. Конспект ранкової лекції в КАМА

Розуміти професію своїми руками: історії засновника Bursa Hotel Василя Гроголя

Розуміти професію своїми руками: історії засновника Bursa Hotel Василя Гроголя

«5 років Революції гідності»: Жадан і Ар’є – про Україну після Євромайдану та нове українське кіно

«5 років Революції гідності»: Жадан і Ар’є – про Україну після Євромайдану та нове українське кіно

«Вагоновожатые» – про формування супергурту, небезпечні концерти і новий альбом

«Вагоновожатые» – про формування супергурту, небезпечні концерти і новий альбом

«Слава богу, ми не зробили серіал»: режисер «Дикого поля» про екранізацію Жадана

«Слава богу, ми не зробили серіал»: режисер «Дикого поля» про екранізацію Жадана

Триматися своїх: Кейт Андервуд про 90-ті, соцмережі та роботу в Нью-Йорку

Триматися своїх: Кейт Андервуд про 90-ті, соцмережі та роботу в Нью-Йорку

«Найбільша помилка організатора – привозити те, що сам любиш» – Євген Кібець

«Найбільша помилка організатора – привозити те, що сам любиш» – Євген Кібець

Чим живе Іван Дорн – конспект лекції

Чим живе Іван Дорн – конспект лекції

Міша та Маша Реви: «Ми дві рідні субстанції, але при цьому дуже різні»

Міша та Маша Реви: «Ми дві рідні субстанції, але при цьому дуже різні»

Марі Карачина: «Завжди кажи собі NEVER STOP, тоді не втратиш себе»

Марі Карачина: «Завжди кажи собі NEVER STOP, тоді не втратиш себе»

Леся Хоменко: «Я вирішила залишитися в Україні, бо тут набагато цікавіше»

Леся Хоменко: «Я вирішила залишитися в Україні, бо тут набагато цікавіше»

Антон та Ксенія Шнайдери: «Хочемо сподобатися, але не хочемо прикидатися»

Антон та Ксенія Шнайдери: «Хочемо сподобатися, але не хочемо прикидатися»

Максим Сікаленко (Cape Cod): «Досвід, яким би він не був, рано чи пізно знадобиться»

Максим Сікаленко (Cape Cod): «Досвід, яким би він не був, рано чи пізно знадобиться»

Альона Гудкова: «Якщо ви не знаєте, ким бути – будьте добрими»

Альона Гудкова: «Якщо ви не знаєте, ким бути – будьте добрими»

SunSay: «У мене є пісні, які я взагалі нікому б не показував»

SunSay: «У мене є пісні, які я взагалі нікому б не показував»

Девід Лінч у Києві: конспект лекції

Девід Лінч у Києві: конспект лекції

Лєра Бородіна: «Точка, в якій ми знаходимося – результат всіх наших дій та думок до неї»

Лєра Бородіна: «Точка, в якій ми знаходимося – результат всіх наших дій та думок до неї»

Ярослава Гресь: «Ми просто не знали, що так не можна»

Ярослава Гресь: «Ми просто не знали, що так не можна»

«Усе хороше у нашому житті є наслідком страждання»: лекція Марини Абрамович у Києві

«Усе хороше у нашому житті є наслідком страждання»: лекція Марини Абрамович у Києві

Алекс Купер про досягнення мрій та «Молодость»

Алекс Купер про досягнення мрій та «Молодость»

Ілля Найшуллер: «За десять років я зніму фільм про Джеймса Бонда»

Ілля Найшуллер: «За десять років я зніму фільм про Джеймса Бонда»

Євген Сафонов про українські медіа

Євген Сафонов про українські медіа

Саша Маслов про фотографію та Нью Йорк

Саша Маслов про фотографію та Нью Йорк

Стефан Загмайстер про щастя

Стефан Загмайстер про щастя

Цінність медіа визначається його аудиторією – Олексій Амьотов про медіа-тренди

Цінність медіа визначається його аудиторією – Олексій Амьотов про медіа-тренди