На Подолі на вулиці Костянтинівській, 2А запрацювала «Аврора». З нагоди відкриття магазину команда запросила зіркових гостей – «Курган і Агрегат», Badstreet Boys, Антона Тимошенка, Василя Байдака, Повара Даніла й інших – які на один день стали касирами та продавцями-консультантами. 

Увесь виторг магазину в день відкриття, а це 1 050 000 гривень, «Аврора» потроїла й передала 3 150 000 гривень фонду «Повернись живим» на проєкт «Дронопад».


У чому особливість подільської «Аврори»

На площі 400 м² розмістили асортимент із понад 6500 товарів. У магазині працюють звичайні каси й для самообслуговування. Щоб дізнатись вартість товару та додаткову цікаву інформацію, клієнти можуть скористатися прайс-чекерами «Аврорчик» власного виробництва компанії.

Також тут зробили інклюзивну вбиральню, яка, за словами команди, є рідкістю для більшості ритейл-мереж такого невеликого формату. 

Для комфорту клієнтів у магазині встановили кілька зон для різних потреб:

• зона швидкого перекусу, де можна приготувати каву в кавовому автоматі й підігріти їжу в мікрохвильовці;

• дитяча зона з місцем для дозвілля й проведення майстер-класів;

• зона для перевірки товарів, де кожен покупець самостійно може протестувати будь-який прилад чи зарядні пристрої. 

«У цьому магазині ми використовуємо нові підходи до оформлення внутрішньої й зовнішньої реклами – обʼємна вивіска зі світловими ефектами на вході, обʼємні літери в середині торгового залу, основний елемент бабл, який стає обʼємним, навігація та комунікація на стінах», – розповідає Яна Дворнікова, керівниця відділу архітектурного маркетингу мережі «Аврора». 

Як відкривали подільську «Аврору»

Урочисте відкриття розпочалося з перерізання стрічки. Потім наймолодші покупці взяли участь у майстер-класі «Аврораслайм», де власноруч створювали кольорові слайми. Увечері на всіх чекала музична програма від артистів Golubenko, Nichka, Stasya, VikaVishnya, Havka та IRYN. Хедлайнером вечора став Kalush Orchestra. З виступу гурту та фан-зустрічі розпочався благодійний аукціон, який продовжився цікавими лотами й піснями Кургана й Агрегата. 

«Повномасштабна війна триває вже майже три роки, треба підтримувати людей, давати їм цей поштовх, цю надію, що ми можемо триматися. Не може бізнес існувати у вакуумі, благодійність – це частина всього нашого життя наразі. Тому в нас і виникла ідея, абсолютно всі 100% виторгу за цей день передати до фонду «Повернись живим», – розповідає співзасновник мережі «Аврора» Тарас Панасенко. 

У день відкриття відвідувачі могли не лише зробити донейт, а й отримати приємні бонуси. Для цього потрібно було придбати товари на суму від 100 гривень, а далі за чеком отримати в подарунок пончик, гарячий напій, хот-дог чи дістати м’яку іграшку з ігрового автомата. Додатково на гостей чекала яскрава фотозона, де всі охочі могли зробити фото разом із казковими героями.  

   

Мережа мультимаркетів «Аврора» – українська компанія з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital, яка є лідером на ринку України серед магазинів формату one dollar store. Мережа динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи понад 1 600 магазинів на території України та понад 30 магазинів у Румунії. 

   

Матеріал підготовлено за підтримки «Аврори»