Порвався презерватив чи турбує тривожність? Розповідаємо, де спитати поради
Питання й відповіді – це те, як людина досліджує світ. Однак якщо в дитинстві ми спокійно цікавимося в батьків, чому трава зелена, то з питаннями в дорослому віці стає трохи складніше – деякі з них ставити соромно, а на деякі настільки важко знайти доказову відповідь, що простіше взагалі нею не перейматися.
Щоб люди отримали доступ до якісної й актуальної інформації, послуг і підтримки, в Україні запустили інноваційний цифровий помічник TWIIN. Там ви можете дізнатися про все, що турбує: від стосунків із ВІЛ-позитивною людиною до способів подолання залежностей.
Віледж разом із TWIIN розповідають, із чим ви можете анонімно звернутися до цифрового помічника.
Серед найпоширеніших запитань до TWIIN – ті, що стосуються психічного, сексуального й репродуктивного здоров'я, ВІЛ і залежностей. Ось кілька прикладів, із чим ви можете звернутися до цифрового помічника:
- У мене порвався презерватив, що робити?
- Моя дитина підсіла на наркотики, як я можу допомогти?
- Чи потрібен презерватив для орального сексу?
- Я закохалася у хлопця, але в нього ВІЛ, що нам робити?
- Я живу активним сексуальним життям, як мені захистити себе?
Щоби спілкування було комфортним для кожного, TWIIN розробили чотирьох цифрових помічників.
Ілля – представник спільноти ЛГБТК, відкрито живе з ВІЛ. Веде власний ТіkТоk-канал і надає соціальний супровід клієнтам профілактичних програм.
Софія – молода, емпатійна, стримана та доброзичлива дівчина.
Саша – молодий хлопець, дреґ-квін (drag queen), зірка промовідео проєкту DrugStore.
Михайло – представник спільноти споживачів, консультант «рівний – рівному», досвідчений соціальний працівник, залучений до програм профілактики.
TWIIN розроблений на основі штучного інтелекту із застосуванням технології цифрових людей. Водночас він не керується на 100% штучним інтелектом, а формує свої відповіді зі спеціально підготовленої бази з актуальними та перевіреними даними й надає інформацію про доступні послуги та контакти. Завдяки штучному інтелекту система адаптується до потреб користувачів, забезпечуючи індивідуальний підхід.
Крім того, цифрові помічники розроблені за підтримки експертів у сфері охорони здоров’я та соціальної роботи, а двоє з консультантів TWIIN – реальні соціальні працівники поточних програм в Україні.
Станом на сьогодні понад 4000 унікальних користувачів скористалися TWIIN повністю анонімно. Щоб отримати відповіді, вам не потрібно надавати жодних особистих даних, ні імені, ні номера телефону, ні адреси. Ваші питання залишаються конфіденційними, а взаємодія з TWIIN – приватною.
- Звертайтеся по допомогу 24/7 з будь-якого місця з інтернетом
- Цікавтеся всім, що для вас важливе: ВІЛ/СНІД, сексуальне та репродуктивне здоров’я, психічне здоров’я, зменшення шкоди від вживання психоактивних речовин, COVID-19, права людини тощо
- Отримуйте інформацію усно чи письмово через чат на вебсайті, а незабаром і в мобільному застосунку
- Налаштовуйте зовнішній вигляд цифрового асистента на свій смак.
TWIIN може значно зменшити навантаження на соціальних працівників, зокрема звільнити час для індивідуальної роботи з клієнтами та складних випадків, а також інформаційно підтримати новачків. Саме тому він стане помічним для всіх, хто надає послуги у сфері здоровʼя: кейс-менеджерів, аутріч-працівників, лікарів та інших.
Загалом же цифрові помічники зможуть підтримати молодь, представників ЛГБТК-спільноти, людей, які вживають психоактивні речовини, людей, які живуть із ВІЛ, й інші групи населення, які стикаються з бар’єрами в доступі до послуг.
Нині TWIIN доступний лише для української аудиторії, однак команда вже працює над масштабуванням проєкту в Молдову, Грузію та балканські країни.
Щоб отримати допомогу, відвідайте сайт twiin.aph.org.ua та поспілкуйтеся з цифровим помічником особисто. Команда буде щиро вдячна, якщо ви заповните форму зворотного зв'язку, щоби зробити проєкт ще більш дієвим.
Більше про новини TWIIN дізнавайтеся в інстаграмі проєкту.