Британський бренд товарів для менструального здоров’я Evana випустив лінійку помад із відтінками, натхненними менструальним циклом, пише Design Taxi News. 

Кожна помада цієї лінійки показує фізичні й емоційні характеристики кожної фази менструального циклу, кажуть у команді. Відтінки відповідають загальним переживанням у кожен з періодів місяця.

Чотири фази циклу = чотири відтінки помади

Перша помада Period Red має колір яскравого червоного кольору й позначає першу фазу циклу – власне менструацію, яка приблизно триває п’ять–сім днів. У цей час бренд радить більше відпочивати й піклуватися про себе.

Відтінок Springtime Coral відображає фолікулярну фазу, яка триває приблизно до 14 дня циклу. «Це свіжий і яскравий відтінок, щоб відсвяткувати новий початок», – описують колір помади в команді.

Овуляцію, яка загалом триває два дні, представили в яскраво-рожевому відтінку Flirty Fuchsia. Цей колір надає більшого відчуття привабливості й упевненості, додає бренд.

Лютеїнова фаза, яка завершує цикл, представлена в пастельному тоні Nurturing Nude. «Найбільш натуральний топ, що заохочує поставити себе на перше місце», – кажуть у команді.

Навіщо ці помади

Бренд вирішив випустити ці помади після дослідження, яке показало, що 56% респонденток не знають, як називаються фази менструального циклу, а 44% жінок поділилися, що плутаються у своїх симптомах і не розуміють гормональних змін. Лише 18% жінок змогли правильно визначити їх послідовність. 

Купити ці помади в магазинах не можна буде, їх створили радше як нагадування для розуміння змін у тілі. У межах кампанії також створили невеликі освітні ролики, які розповідають про кожну фазу менструального циклу.

   

  • Видавництво Vivat випустить книжку «Про секс та інші запитання, які цікавлять підлітків. З життя одного фікуса». У книжці йдеться про зміни тіла під час дорослішання і менструацію зокрема.

Обкладинка й фото: pomo mama (Flickr), Design Taxi News