У Британії випустили помади з відтінками, натхненними менструальним циклом. Їх не продаватимуть
Британський бренд товарів для менструального здоров’я Evana випустив лінійку помад із відтінками, натхненними менструальним циклом, пише Design Taxi News.
Кожна помада цієї лінійки показує фізичні й емоційні характеристики кожної фази менструального циклу, кажуть у команді. Відтінки відповідають загальним переживанням у кожен з періодів місяця.
Чотири фази циклу = чотири відтінки помади
Перша помада Period Red має колір яскравого червоного кольору й позначає першу фазу циклу – власне менструацію, яка приблизно триває п’ять–сім днів. У цей час бренд радить більше відпочивати й піклуватися про себе.
Відтінок Springtime Coral відображає фолікулярну фазу, яка триває приблизно до 14 дня циклу. «Це свіжий і яскравий відтінок, щоб відсвяткувати новий початок», – описують колір помади в команді.
Овуляцію, яка загалом триває два дні, представили в яскраво-рожевому відтінку Flirty Fuchsia. Цей колір надає більшого відчуття привабливості й упевненості, додає бренд.
Лютеїнова фаза, яка завершує цикл, представлена в пастельному тоні Nurturing Nude. «Найбільш натуральний топ, що заохочує поставити себе на перше місце», – кажуть у команді.
Навіщо ці помади
Бренд вирішив випустити ці помади після дослідження, яке показало, що 56% респонденток не знають, як називаються фази менструального циклу, а 44% жінок поділилися, що плутаються у своїх симптомах і не розуміють гормональних змін. Лише 18% жінок змогли правильно визначити їх послідовність.
Купити ці помади в магазинах не можна буде, їх створили радше як нагадування для розуміння змін у тілі. У межах кампанії також створили невеликі освітні ролики, які розповідають про кожну фазу менструального циклу.
- Видавництво Vivat випустить книжку «Про секс та інші запитання, які цікавлять підлітків. З життя одного фікуса». У книжці йдеться про зміни тіла під час дорослішання і менструацію зокрема.
Обкладинка й фото: pomo mama (Flickr), Design Taxi News