Зоозахисна організація UAnimals до чорної п’ятниці відкрила крамницю «Дуже хотілося» з віртуальними товарами, яких люди спершу прагнуть, а потім так і не використовують.

Пропонують зробити імпульсивну «покупку», яка допоможе зберегти життя безпритульних тварин. Придбані «товари» не надішлють, проте гроші спрямують на корм, ліки й чипування. У магазині вказали, якій допомозі еквівалентна ціна кожної «покупки». Наприклад, за гроші від «продажу» настільної гри можуть чипувати двох безпритульних тварин.

«Люди схильні до покупок у моменті: виникло бажання навчатися нового – треба купити курс, терміново потрібно привести себе в форму – біжимо купувати абонемент, захотілося впорядкувати життя – точно не вистачає планера», – каже керівниця комунікаційного відділу UAnimals Людмила Смоляр.

У крамниці можна «придбати» навчальний онлайн-курс, гантелі й спортивне приладдя для домашніх тренувань, блокнот-планер, абонемент у спортзал, настільну гру, блендер, пляшку для води й розмальовки-антистрес. Це можна зробити за посиланням.

   

  • Зоозахисна організація UAnimals і карпулінговий сервіс BlaBlaCar запустили віртуальні евакуаційні квитки, щоб урятувати тварин із зони бойових дій. 
  • Monobank випустив власний корм для котів. На вибір продають два види корму: «І рибку зʼїв, і кісткою не вдавився» з рибою й «У всякої пташки свої замашки» з м’ясом.

Фото: UAnimals