Чи можна креативникам покладатися на інтуїцію: онлайн-лекція від Ансельмо Рамоса та SKVOT
«Креативність: інтуїція VS дослідження» – онлайн-лекція засновника та креативного директора агенції GUT Ансельмо Рамоса від школи креативних індустрій SKVOT. Вона відбудеться 2 вересня о 19:00.
Ансельмо запустив кампанію Dove Real Beauty Sketches, яка стала рекламним відео з найбільшою кількістю переглядів в історії – 200 мільйонів. Він розповідатиме про пошуки правильної команди та сміливих клієнтів, способи генерування ідей і що робити, якщо вони не працюють.
Лекція міститиме три блоки:
- Reactvertising: немає часу на дослідження
- Як реалізувати інтуїтивну ідею
- Що робити, якщо ідея не працює
Після лекції передбачена частина Q&A, де учасники зможуть поспілкуватися з Ансельмо Рамосом.
«Якщо вам не потрібно радитися з юристом – можливо, ідея недостатньо хороша», – одне з головних правил Ансельмо Рамоса в рекламі. Спільно з агенцією ANGRY SKVOT він вирішив розповісти про лекцію саме за такою формулою.
Анонсували подію з допомогою великого чорного банера, який розмістили на недобудованому корпусі київського університету театру, кіно і телебачення імені Карпенка-Карого.
«Станом на 1 жовтня 2019 року в Україні нарахували 150 довгобудів, 51 з яких – у Києві. Корпус Карпенка-Карого стоїть на паузі від початку 90-х. Місце, яке мало б бути осередком креативності, завмерло. Одне із завдань банера – стимулювати творчість, мотивувати молодь на сміливі вчинки, які допоможуть розвивати нашу країну та робити її креативнішою», – говорять у SKVOT.
Формат: онлайн-лекція англійською мовою
Коли: 2 вересня, 19:00
Зареєструватися на лекціюАнсельмо Рамос – засновник і креативний директор агенції GUT, співзасновник креативної агенції DAVID.
SKVOT – онлайн-школа креативних індустрій, де викладають практики реклами, медіа, кіно та мистецтва.
ANGRY – київська креативна агенція, що створила кампейн «Вліпи за себе», айдентику оновленого Маріїнського палацу, промо лекції маркетингового директора Burger King Фернандо Мачадо. Учасник виставки кращої соціальної реклами Act Responsible в межах Cannes Lions.
МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ SKVOT