Як побудувати власний фешн-бренд: авторський курс від Ксенії Шнайдер і SKVOT
«Створення fashion-бренда» – це авторський онлайн-курс від Ксенії Шнайдер, співзасновниці та дизайнерки бренда KSENIASCHNAIDER, та онлайн-школи креативних індустрій SKVOT. Він стартує 26 серпня і триватиме до 7 жовтня.
Ксенія Шнайдер поділиться особистим досвідом і розкаже, як пройти повний цикл створення фешн-бренда: від дослідження індустрії та розробки колекції до піару, продажів і фінансів. Курс буде корисний власникам та артдиректорам фешн-брендів, а також PR-, бренд-менеджерам й іншим представникам індустрії моди.
Курс складається з 11 лекцій і домашніх завдань, які перевірятиме Ксенія Шнайдер. На фінальному, 12 занятті, студенти презентують свої стратегії й отримають фідбек.
На лекціях студенти дізнаються, як будувати та розвивати фінансово успішний фешн-бренд, сформулюють його концепцію – образ, цінності, місію, тональність бренда. А ще розберуть інструменти просування та зрозуміють, як створити колекцію із глибокою ідеєю й адекватною собівартістю. У результаті вони сформують свій бізнес-план і стратегію просування бренда на рік.
Формат: онлайн-заняття із практикою та фідбеком Ксенії Шнайдер.
ЗареєструватисяКсенія Шнайдер – співзасновниця бренда KSENIASCHNAIDER, українська фешн-дизайнерка, яка задає тренди в індустрії. Одяг бренда KSENIASCHNAIDER продається в 40 точках ритейлу – у Нью-Йорку, Лондоні, Гонконзі, Токіо, Римі, Пекіні, Сеулі. Про колекції Ксенії пишуть Forbes, Vogue, Harper’s Bazaar, The New York Times, а одяг бренда носять Дуа Ліпа, Селін Діон, Каміла Кабельо, супермоделі Белла, Джіджі Хадід й інші селебріті. Ксенія вірить у стійку моду та свідомий підхід і транслює ці цінності у своєму бренді.
SKVOT – онлайн-школа креативних індустрій, де викладають практики реклами, медіа, кіно та мистецтва.
МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ SKVOT