Як виявити, що лічильник некоректно підраховує спожиту електроенергію – розповідає ДТЕК
У ДТЕК розповіли про те, як виявити, що лічильник некоректно підраховує спожиту електроенергію та куди потрібно звертатись, щоб вирішити проблему.
Причини несправності лічильників можуть бути різні: механічні пошкодження, заводський брак, ослаблення контактів, зношеність, тощо. Водночас несправності приладу не призводять до зупинки електропостачання, а можуть спричинити помилки в підрахунках.
Це стосується лічильників серії NIK. Після відновлення електропостачання на дисплеї може зʼявитись позначка T4 – ознака того, що лічильник перейшов у аварійну зону і може робити похибки в підрахунках.
Куди звертатись, якщо виявили несправності
ДТЕК проводить перевірки дистанційно. Але про несправності можна повідомити, оформивши заявку на сайті: потрібно обрати «Послуги по лічильникам», потім «Проблема з роботою лічильника» та натиснути «Блимає сигнал слабкого заряду батарейки на екрані».
Як визначити інші несправності
- Корпус лічильника оплавився або згорів
- Зупинився рахунковий механізм лічильника
- На дисплеї відображається “Errorʼʼ або інші незрозумілі символи
- Некоректно відображає час або дату
У ДТЕК радять періодично перевіряти прилади, щоб помітити несправності. Водночас закликають не намагатись полагодити їх самостійно. Містяни можуть пройти анкетування за посиланням, щоб створити відповідну заявку на допомогу від енергетиків ДТЕК.