Укрзалізниця у партнерстві з Mastercard адаптувала застосунок для людей з порушенням зору.

Користувачі можуть взаємодіяти зі всіма елементами інтерфейсу застосунку за допомогою голосового керування й озвучення VoiceOver ( для iOS) і TalkBack (для Android). Також кнопки, перемикачі, текстові поля й інші елементи доповнили текстовими мітками, що описують їхні функції.

Які ще зміни в застосунку:

  • Озвучення функцій під час оплати. Зокрема, говоритимуть про купівлю квитка й інформацію про потяг і суми оплати.
  • Озвучення описів блоків, повідомлень про неправильне введення даних тощо.
  • Елементи інтерфейсу мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості під час його збільшення в налаштуваннях.
  • Збільшили клікабельні зони в елементах застосунку, щоб полегшити взаємодію з ними.

Також у застосунку додали можливість обрати «темну тему» інтерфейсу. Інклюзивні елементи застосунку запровадили й протестували в співпраці з компанією Access Lab (Лабораторія цифрової доступності). Необхідно оновити застосунок, щоб користуватися новими функціями. 

Ми зібрали поради, як організувати поїздку пасажирам, які відчувають труднощі з пересуванням у барʼєрному просторі – на громадському транспорті, таксі й залізницею. Цей текст не про те, яким має бути транспорт (бо не таким). А про те, як користуватися тим, що ми маємо зараз.