Кабінет Міністрів ухвалив постанову про створення системи «е-Консул», яка має поліпшити доступність сервісів МЗС для українців за кордоном, повідомляє МЗС. 

Завдяки сервісу «е-Консул» деякі консульські послуги можна буде отримати онлайн. Крім того, документи з державних реєстрів автоматично підтягнуться на платформу.

Наразі МЗС уже створило цифрову платформу, де тестують оновлену електронну чергу, кабінети заявника й консула, пілотні послуги у сфері нотаріату, оформлення довідок й інше. Також сервіс приєднують до державних реєстрів й інформаційних баз, що дозволить скоротити час надання послуг на 30–80%.

З новою системою українцям не потрібно буде надавати вже наявні в держави дані чи документи. Вона також дозволить запровадити перші дистанційні послуги, для отримання яких не буде потреби відвідувати консула, кажуть в МЗС.

Українці зможуть скористатися послугами «е-Консул» цьогоріч. Крім того, МЗС планує розвивати цифрову систему консульських послуг упродовж 2025 року. Зокрема, хочуть інтегрувати в систему онлайн-платежі, а також шеринг документів у «Дії».

 

Усі офіційні заяви МЗС, які стосуються українців за кордоном, з 19 квітня озвучує ШІ-аватар. Зазначають, що використання ШІ може розвантажити живого речника під час резонансних подій, які вимагають довгих включень.