На двох маршрутах в Одесі запустили низькопідлогові автобуси, які пристосовані до потреб маломобільних груп населення, пише Одеська міська рада.

Низькопідлогові автобуси Ataman і VDL працюють на маршрутах №185 і №168. Оскільки маршрутні автобуси належать приватним перевізникам, економічна складова для них є стримувальним чинником. «Упровадження таких автобусів – дійсно суттєвий крок у питанні поліпшення якості перевезень», – каже директор міського департаменту транспорту Володимир Хитренко.

 

 

Вартість нового автобусу середнього класу вітчизняного виробництва коштує близько 3–3,5 мільйона гривень, а вартість комфортабельного низькопідлогового автобуса великого класу – 8–10 мільйонів гривень.

 

На деякі маршрути Києва виїхали 12-метрові червоні низькопідлогові автобуси Irisbus Citelis, які столиця Словаччини Братислава передала ще в жовтні 2023 року. Це автобуси червоного кольору, прикрашені піксельними малюнками. Більшість з автобусів перебуває в робочому стані, однак деякі з них вивели з експлуатації, щоб узяти деталі на ремонт рухомого складу.

Фото: Одеська міська рада