Більше 60% українців витратять частину новорічного бюджету на допомогу ЗСУ або тим, хто постраждав від війни, свідчить опитування компанії «Делойт».

Донейти на ЗСУ випередили за популярністю алкогольні напої (33%).

Загалом більшість українців (61%), попри війну, планують новорічні й різдвяні покупки, хоча й купуватимуть менше товарів, ніж у 2021 році.

Бюджет майже половини українців (49%) на шопінг у новорічно-різдвяний період коливається в межах від 1 до 5 тисяч гривень. Найбільше планують витратити жителі Києва й області, а також українці за кордоном.

Також «Делойт» склали портрет типового покупця. Це жінка віком від 28 до 42 років, яка працює в комерційній чи бюджетній організації, живе в Києві, області, у центрі чи на заході України.

Під час здійснення покупок насамперед зважатимуть на наявність знижок і власний попередній досвід. Закупи планують на другу половину грудня й переважно офлайн. Купуватимуть подарунки для родини (83%) і найнеобхідніше: – одяг, взуття, продукти харчування й товари для дітей.

Крім того, 63% українців не купуватимуть товари, якщо їхній виробник або продавець не залишив ринок РФ.

Повний звіт щодо дослідження можна переглянути за посиланням.

Дослідження проводили методом онлайн-опитування серед понад 1000 респондентів з усіх регіонів України (за винятком тимчасово окупованих територій), а також українців, які тимчасово перебувають за кордоном.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Компанія «Делойт» протягом 37 років аналізує поведінку американських споживачів протягом новорічно-різдвяних свят, щоби відстежити світові тренди. У 2022 році дослідження вирішили розширити на українських споживачів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі