
Am: Хто відчиняє «вікно з пиріжками» на Гончара й чому за ним варто стежити
Віконце з пиріжками Am запускають у Чеховському провулку. Щоби було простіше шукати вікно, ось зрозумілий орієнтир – «Тайський привіт» просто навпроти. Am працюватиме у форматі віконця близько двох тижнів – на початку грудня фаундери відкриють тут бістро з повноцінним меню.
ДЕ: Чеховський провулок, 3
КОЛИ: щодня, 08:00–18:00

Хто запускає?
«Ам» – це проєкт шеф-кухаря Олександра Ткачука (раніше шеф Brunch Buro), бар-шефа Андрія Петруся (раніше бар-шеф Mimosa Group) і шефині з естетики Карини Громової (засновниця мерч-сервісу Mr.Merchi).

Чому пиріжки?
«Aм – це звук першого досвіду смаків», – пояснюють неймінг засновники, а ще це назва пиріжків, які й стали основою меню віконця в Чеховському провулку.
Суть концепції – зрозуміла й знайома їжа з місцевих і сезонних продуктів: «Ми беремо зрозумілий продукт і застосовуємо до нього сучасні техніки». В основі проєкту чотири цінності, як декларують фаундери: щирість, їжа для душі, бар як ритуал, а не споживання, і ностальгія (sincerity, soulfood, cheers, yearning).
«Ми прийшли до того, що втомилися від складнощів, тому вирішили зробити таку «базу», але довести її до ідеалу. Або спробувати довести до ідеалу», – пояснює команда.


Пиріжки в Am називають власним «суперфудом». Їх готуватимуть із вишнями й маком, яловичиною й чедером, капустою й копченою грудинкою, крем-чизом і родзинками, грибами та картоплею.

На початку роботи проєкту доступно для покупки буде 100 пиріжків на день, а згодом їхню кількість планують збільшувати й додаватимуть спешл-варіанти. Фаундери переконують, що це не маркетинг-хід: «Не тому, що ми модні чи створюємо штучний ажіотаж, ми дуже турбуємось про якість».
Утім, «Ам» – це не монозаклад. Окрім пиріжків, у віконці можна буде замовити десерти й гарячі напої.

Ам із капустою та копченою грудинкою
119 гривень
Ам із крем-чизом і родзинками
119 гривень
Ам із грибами та картоплею
119 гривень
Ам із вишнями та маком
119 гривень
Ам із яловичиною та чедером
119 гривень
Содова CBD із гібіскусом і бергамотом
135 гривень
Трав’яний чай «Український дзен»
60 гривень
Фільтр
70 гривень
Що далі?
Віконце з пиріжками – це лише перший етап проєкту, анонсує команда у коментарі для Віледжа. На початку грудня планують запустити повноцінне бістро з 40 посадковими місцями всередині й терасою ще на 60 посадок.
Для бістро готують розширене меню. Серед майбутніх страв – банош з окатою ячнею, карпачо з грибів, сендвіч із тушкованою капустою та беконом, перець фарширований, гарбузовий кекс і лимонний крем-брюле.

«Фарширований перець усі знають й усі куштували, але ми готуватимемо його в ресторанній подачі», – пояснюють засновники й додають, що це ще одна цінність проєкту – повага до продукту. У закладі не будуть використовувати готові соуси й натомість обиратимуть місцеві продукти. Наприклад, використовуватимуть не мальдонську сіль, а дрогобицьку.
Крім того, команда обіцяє бар «зі зрозумілими коктейлями, але складними інгредієнтами». Там також не буде сиропів від виробників, а лише натуральні чи зроблені власноруч.
«Ми робимо це, щоб нагадати собі, місту й країні, що ресторан – це про гостинність, і лише потім бізнес. Можливо, великі ресторатори посміються на цьому реченні, але ми будуємо проєкт власної душі», – додає команда.