Віконце з пиріжками Am запускають у Чеховському провулку. Щоби було простіше шукати вікно, ось зрозумілий орієнтир – «Тайський привіт» просто навпроти. Am працюватиме у форматі віконця близько двох тижнів – на початку грудня фаундери відкриють тут бістро з повноцінним меню.

ДЕ: Чеховський провулок, 3

КОЛИ: щодня, 08:00–18:00

INSTAGRAM

Хто запускає? 

«Ам» – це проєкт шеф-кухаря Олександра Ткачука (раніше шеф Brunch Buro), бар-шефа Андрія Петруся (раніше бар-шеф Mimosa Group) і шефині з естетики Карини Громової (засновниця мерч-сервісу Mr.Merchi).

Чому пиріжки? 

«Aм – це звук першого досвіду смаків», – пояснюють неймінг засновники, а ще це назва пиріжків, які й стали основою меню віконця в Чеховському провулку. 

Суть концепції – зрозуміла й знайома їжа з місцевих і сезонних продуктів: «Ми беремо зрозумілий продукт і застосовуємо до нього сучасні техніки». В основі проєкту чотири цінності, як декларують фаундери: щирість, їжа для душі, бар як ритуал, а не споживання, і ностальгія (sincerity, soulfood, cheers, yearning).

«Ми прийшли до того, що втомилися від складнощів, тому вирішили зробити таку «базу», але довести її до ідеалу. Або спробувати довести до ідеалу», – пояснює команда. 

Пиріжки в Am називають власним «суперфудом». Їх готуватимуть із вишнями й маком, яловичиною й чедером, капустою й копченою грудинкою, крем-чизом і родзинками, грибами та картоплею. 

На початку роботи проєкту доступно для покупки буде 100 пиріжків на день, а згодом їхню кількість планують збільшувати й додаватимуть спешл-варіанти. Фаундери переконують, що це не маркетинг-хід: «Не тому, що ми модні чи створюємо штучний ажіотаж, ми дуже турбуємось про якість».

Утім, «Ам» – це не монозаклад. Окрім пиріжків, у віконці можна буде замовити десерти й гарячі напої.

Ам із капустою та копченою грудинкою

119 гривень

Ам із крем-чизом і родзинками

119 гривень

Ам із грибами та картоплею

119 гривень

Ам із вишнями та маком 

119 гривень

Ам із яловичиною та чедером

119 гривень

Содова CBD із гібіскусом і бергамотом

135 гривень

Трав’яний чай «Український дзен» 

60 гривень

Фільтр

70 гривень

Що далі? 

Віконце з пиріжками – це лише перший етап проєкту, анонсує команда у коментарі для Віледжа. На початку грудня планують запустити повноцінне бістро з 40 посадковими місцями всередині й терасою ще на 60 посадок. 

Для бістро готують розширене меню. Серед майбутніх страв – банош з окатою ячнею, карпачо з грибів, сендвіч із тушкованою капустою та беконом, перець фарширований, гарбузовий кекс і лимонний крем-брюле. 

«Фарширований перець усі знають й усі куштували, але ми готуватимемо його в ресторанній подачі», – пояснюють засновники й додають, що це ще одна цінність проєкту – повага до продукту. У закладі не будуть використовувати готові соуси й натомість обиратимуть місцеві продукти. Наприклад, використовуватимуть не мальдонську сіль, а дрогобицьку.  

Крім того, команда обіцяє бар «зі зрозумілими коктейлями, але складними інгредієнтами». Там також не буде сиропів від виробників, а лише натуральні чи зроблені власноруч. 

«Ми робимо це, щоб нагадати собі, місту й країні, що ресторан – це про гостинність, і лише потім бізнес. Можливо, великі ресторатори посміються на цьому реченні, але ми будуємо проєкт власної душі», – додає команда.