Нове місцеРесторан Food Couture напроти костелу святого Миколая
З інтер’єром Belenko, стравою на честь аромату Gucci й натуральним вином
Food Couture – новий ресторан навпроти костелу святого Миколая на вулиці Великій Васильківській. За проєкт відповідала команда дизайнера Дениса Беленка (Milk Bar, Mimosa Brooklyn Pizza, Good Girl). Наразі заклад працює в тестовому вечірньому режимі.
Фото: Євген Карєв для The Village Україна
Концепція
Food Couture – ресторан, що почав роботу в тестовому режимі на вулиці Великій Васильківській. Заклад відкриває родина Катерини Омельченко. «Я все життя працюю у фешні, тому вирішила поєднати дві улюблені речі – фешн та їжу», – розповідає співзасновниця.
Співвласниця Food Couture каже, що хотіла відтворити в закладі атмосферу творчих майстерень. «Це місце, яке створили творці. За дизайн-концепцію в нас відповідає Денис Беленко, за страви – шеф-кухар Андрій Северенчук, а за коктейлі й вино – бар-менеджер Олександр Малишев і шеф-сомельє Роман Ремеєв відповідно», – розповідає Омельченко. «Інтер’єр та їжа тут тонко переплетені, – додає дизайнер Беленко. – Це неможливо сформулювати чи окреслити, але ми хотіли відтворити в цьому просторі відчуття, коли ти потрапляєш у зону творчості художника».
Омельченко розповідає, що в межах концепції з’явилася й назва Food Couture, яка обігрує термін haute couture. «Я колись займалася брендом Scotch & Soda, протягом тривалого часу хотіла завезти його в Україну. Денис [Беленко] прийшов на зустріч із нами у светрі Scotch & Soda, і я пригадала, що вони називають себе Amsterdam Couture. Тож ми подумали: «Чому б нам не назватися Food Couture?», – описує співзасновниця.
Food Couture
Де: місто Київ, вулиця Велика Васильківська, 98
Коли: 18:00–22:00 (тестовий режим)
Телефон: 067 008 28 88
Відповідно до концепції приділили в закладі увагу й зовнішньому вигляду працівників. Уніформу Food Couture підготував український дизайнер Іван Фролов. «Ваня мій друг, ми хотіли зробити все, щоб наші офіціанти мали вигляд, як у жодному іншому закладі Києва», – додає Омельченко.
Відкриття Food Couture в тестовому режимі відбулося 26 листопада, наразі заклад працює у вечірньому форматі з 18:00. Орієнтовно за кілька тижнів планують почати приймати гостей на обіди з 12:00. Навесні також хочуть запустити меню сніданків і відчиняти двері зранку.
Локація
Food Couture розташований на перетині вулиці Великої Васильківської з провулком Бориса Шахліна неподалік від станції метро «Олімпійська». Заклад відкрили в історичній будівлі навпроти костелу святого Миколая.
У приміщенні близько 300 квадратних метрів, їх розділили на три зони: зону з посадковими місцями на диванах праворуч від входу, зону контактного бару та бельетаж, де, крім частини посадкових місць, розташували кухню та вбиральню. Сполучають два рівні закладу сходи з мармуру.
Дизайнер Денис Беленко описує творчий підхід до проєкту як fashion fusion: розповідає, що не прив’язувався до конкретних стилів чи референсів, але хотів відтворити «атмосферу легкості, притаманну творчим майстерням, де створюють шедеври». Як і в інших проєктах студії Belenko, ставку зробили на відреставровані меблі та елементи декору власного виробництва. «Я фанатка всього, що робить Денис, – додає співзасновниця Катерина Омельченко. – Ми хотіли працювати саме з його командою, дуже раді запропонованій концепції. Вийшло модно, але з інтелектом».
Навпроти входу гостей зустрічає великий фонтан, який для проєкту привезли з Великої Британії. «Я називаю його лорд Генрі, тому що він англієць і дуже поважний», – сміється Омельченко. Нині у фонтані вода, але заповнювати його планують пляшками з просеко та льодом. Поряд із фонтаном поставили манекен, який також привезли з Англії. На вмонтованих у конструкцію другого рівня полицях – декор на кшталт зразків тканин. Дивани в зоні з посадковими місцями поряд – з оббивкою зі штучного хутра, які вручну декорувала команда Беленка.
Зона ліворуч від входу – це зона з коктейльним баром, яку оформили у стилі оранжереї. У цьому просторі не вистачало природного світла через невеликі вікна, тож його вирішили принципово змінити, оформивши стелю за прикладом приміщення для вирощування рослин, пояснює дизайнер Беленко. Визначає цей простір поєднання білого кольору, дзеркал та яскравих тропічних принтів на меблях.
Як і в іншій залі, тут використали живі рослини на зразок пальм, але візуальним центром зробили вольєр, розташований за баром. У ньому виділили місце та проводять останні приготування для того, аби помістити туди папуг. У закладі наполягають – хочуть зробити вольєр для безпечного утримування птахів, для цього найняли фахівця-зоолога. «Не хочемо посадити їх у неволю, хочемо створити максимально комфортні умови. Встановимо правильні сітки, правильні годівниці та правильне обігрівання», – каже співвласниця Food Couture Омельченко. «Це буде найкращий вольєр в історії життя папуг – з краєвидом на костел», – додає Беленко.
Кухня та бар
«У мене ще ніколи не було ресторану, але я часто відвідую київські заклади, – описує концепцію Food Couture співзасновниця Катерина Омельченко. – Для мене зараз велика рідкість – здивування від страв. А я б хотіла, щоб гості куштували нашу їжу й дивувалися».
«Ми хотіли запропонувати страви, які знають і люблять у Києві. Але щоб це було небанально, модно та красиво», – розповідають шеф-кухар Food Couture Андрій Северинчук та керівниця закладу Ксенія Бадешко. Шеф, який раніше працював у закладах «Глек», Win Bar і Mercato Italiano, каже, що відмовилися від багатьох страв на етапі пропрацювання, тому що команду не влаштовував їхній вигляд.
Основні акценти в меню Food Couture – переосмислення класичних форматів їжі. Так, фірмовий бургер Food Couture (220 грн) пропонують без м’яса, замість котлети використовують сир у паніруванні. Власну версію в’єтнамського супу фо (235 грн) готують на рибному бульйоні з гречаною собою та чилі: «У такий спосіб поєднали Азію та Скандинавію». Ще одна страва з приміткою haute couture в меню – севіче з дорадо з обпаленим авокадо (280 грн). «Ми називаємо цю страву Gucci Garden, хотіли відтворити аромат і відчуття аромату Flora by Gucci», – пояснює шеф Северенчук.
З меню:
- Суп із мексиканських перців із какао та страчателою – 190 грн
- Попкорн із курки в кисло-солодкому соусі – 170 грн
- Зелений салат з авокадо, едамаме та броколі – 190 грн
- Рибні равіолі із соусом «Бер-блан» – 295 грн
- Рібай із пюре з пастернаку, томатною сальсою та грибами – 380 грн
- Лобстер-рол – 380 грн
- Паста з ерінгів із крабом – 490 грн
- Чізкейк із батату «Фріда Кало» – 280 грн
- Десерт «Можливо, тірамісу» – 210 грн
За схожим принципом побудували й коктейльну карту Food Couture. Бар-менеджер Олександр Малишев (раніше працював у київському готелі Hilton) зробив ставку на класичні коктейлі, але в новій формі. «Ми розбираємо й переосмислюємо класику. Беремо класичне поєднання та граємося з його структурою», – каже Малишев.
Наприклад, у Negroni замість трьох інгредієнтів використовують утричі більше: замість одного червоного вермуту беруть поєднання трьох брендів, а замість Campari – три різні бітери. Водночас Mai Tai за цією ж схемою готують із чотирма видами рому та амарето Disaronno, а Aviation – із селеровим французьким джином і фіалковим лікером. Усі коктейлі – від 180 до 260 гривень.
Винна карта Food Couture – відповідальність Романа Ремеєва (goodwine). «Ми обрали для цієї карти девіз: «Якби вино було Balenciaga. Головне завдання винної карти – дати емоцію. Хай це буде ейфорія, любов чи навіть розгубленість», – розповідає Ремеєв. У закладі відмовилися від конвенційного вина («Жодного «Совіньйон Блану» з Нової Зеландії»), зробивши акцент на невтручальницькі позиції від постачальників goodwine та Sabotage Wine. До прикладу, Ремеєв радить рожеве вино з Грузії Pheasant’s Tears (195 грн/1195 грн) з ароматом редьки та полуниці, а також Gamay зі Швейцарії (230/1365 грн).