Нове місцеVirgin Izakaya Bar у корпусі заводу «Арсенал»
Напої і страви на великі компанії у новому форматі Bulldozer Group на Печерську
Virgin Izakaya Bar – це новий заклад ресторанної компанії Bulldozer Group (Queen Kyiv, Eshak, «Рыба-Пила»), який позицінують як один із перших в Україні в форматі ізакая. Відкриття закладу відбулося 16 листопада.
Фото: Марго Дідіченко для The Village Україна
Концепція
Virgin Izakaya Bar – це новий формат російського ресторатора Олександра Орлова (Bulldozer Group), який розвиває бізнес в Україні, Росії, Казахстані та Об’єднаних Арабських Еміратах.
У закладі розповідають, що надихаються закладами ізакая – традиційним форматом з Японії, який передбачає доступність, а також акцент на страви до алкогольних напоїв для великих компаній. «Це новий формат для Києва. І це нова версія ізакая. Адже ізакая – це не лише маленькі бари з алкоголем і закусками. Це передусім стиль подання страв на стіл», – розповідають керівники Virgin Izakaya Bar.
Шеф-кухар Virgin Izakaya Bar Євген Песін раніше запускав Golda Pita Bar, а до того був шефом ресторанів Buddha Bar і Dolce. Каже, що основний акцент меню робив на свіжість інгредієнтів і можливість ділитися стравами в компаніях. «Це складний, але цікавий проєкт. Для мене це був виклик, адже ми хотіли зробити дещо кардинально нове для ринку», – ділиться Песін.
Virgin Izakaya Bar
Де: місто Київ, вулиця Московська, 2
Коли: 12:00–22:00
Телефон: 067 327 00 00
Локація
Virgin Izakaya Bar розташований у колишньому корпусі заводу «Арсенал», праворуч від входу до Kyiv Food Market. Приміщення на 400 квадратних метрів довірили адаптувати студії архітектури та дизайну інтер’єрів Yodezeen. «Ми намагалися максимально зберегти історичне приміщення, зокрема цегляну кладку. До цього додали японського антуражу», – розповідають у закладі.
Простір розділили на дві зали уздовж опор у центрі приміщення. Навколо кількох колон облаштували відкриту кухню, яка умовно описує їх овалом. У такий спосіб уся увага у просторі зосереджена на кухні – основна частина посадкових місць розташована навпроти неї. На шоу-кухні виділили зони для холодних процесів, гарячого цеху, суші-бару та японського гриля робата, що працює на відкритому вогні. Зони при вході виділили для коктейльного й кавового барів, також знайшли місце для діджей-плейсу, який працює щовечора. Прикрасили інтер’єр меблями з Азії, а також деревами бонсай.
У Virgin Izakaya Bar також буде невеликий літній майданчик, який готуються відкрити наступного сезону. Він буде працювати на внутрішньому подвір’ї заводу «Арсенал».
Кухня та бар
У Virgin Izakaya Bar кажуть – запускають не ресторан японської кухні й не традиційну ізакая. Передусім хотіли створити місце, куди можна прийти з друзями на напої та страви зі свіжими та якісно відібраними інгредієнтами. «Цей формат дозволяє познайомити наших гостей з азійською кухнею й дати їм можливість скуштувати якомога більше позицій із меню», – додають у закладі.
«Оригінальні ізакая – це маленькі заклади, їх можна порівняти з тапас-барами в Іспанії. Людина заходить, випиває, отримує закуски, проводить час із друзями. У нас трохи інший формат, але ми зберігаємо акцент на закуски до алкоголю та страви компанії», – розповідає шеф-кухар Євген Песін. Додає, що при складанні меню обмежувався не лише японськими стравами, а й гастрономічною культурою Південно-Східної Азії. Так, у меню пропонують роли, сашимі й татакі, а також локшину, рамен, корейські пельмені та роті.
Шеф Песін особливу увагу звертає на свіжість інгредієнтів: «Якщо риба буде лежати певний час і потребуватиме заморозки, я її вже не подам. Адже незаморожений тунець – це зовсім інший смак». Додає, що працює напряму з постачальниками риби й морепродуктів. Скрупульозно підійшов і до вибору рису: «Нам привозили мільйон варіантів рису, протягом місяця ми обирали зразки та пропрацьовували їх. Можу сказати напевно – у Києві такі рис і норі є лише в нас».
Серед категорій у меню Virgin Izakaya Bar: суші (99–255 грн), сашимі (139–330 грн), татакі (220–367 грн), а також відкриті роли (135–259 грн). Роли з лососем (135 грн) у цьому форматі подають із заздалегідь заправленим теплим рисом і смаженим норі. «Із ролами важко придумати щось нове, але ми вирішили погратися з форматом. Хрусткий норі не торкається рису, тому не розмокає, і це дозволяє витримати незвичну текстуру», – каже Песін.
З меню:
- Відкритий рол із тунцем Yellow – 175 грн
- Татакі з телятиною й дайконом – 310 грн
- Рисовий боул із лососем і кав’яром – 255 грн
- Севіче з тунця з шароном і соусом юдзу – 205 грн
- Тартар із тунця з авокадо й васабі – 260 грн
- Смажений рис із куркою – 199 грн
- Удон зі стріплойном і шиїтаке – 199 грн
- Корейські пельмені з грибами – 135 грн
- Роті з пастрамі й томатним карі – 245 грн
- Манговий суп – 185 грн
- Мочі – 90 грн
«Мені подобається, коли у страві щось хрустить», – додає шеф-кухар Virgin Izakaya Bar. Хрустку текстуру витримує й тартар із лосося, який подають на шісо-листках із битими огірками шиомомі (235 грн). «Листочки шисо нагадують м’яту й базилік, ми обсмажуємо їх у темпурі з обох боків, додаємо тартар із соусом айолі», – кажуть у закладі.
Традиційні індійські коржі роті в Izakaya Virgin Bar подають, приміром, з креветками та авокадо й зеленою цибулею та карі. Ще одна можливість погратися з форматом звичної страви – це рамен (245 грн). Японський бульйон із локшиною в меню пропонують не в категорії супів, а як основну страву. «Ми вже відпрацювали рамен і фіналізували меню, але врешті вирішили зробити в цій страві акцент не на бульйон, а на пшеничну локшину власного виробництва та качину ніжку», – розповідає шеф Песін. Рамен подають із мінімальною кількістю бульйону на качиних каркасах, качку відварюють і карамелізують шкірку, додають вонтони з гарбузом.
В Izakaya Virgin Bar роблять акцент на п’ять видів саке й колекцію японських віскі, а саме: односолодові та купажовані віскі Nikka, Kurayoshi та Yushan. Також пропонують винну карту й авторську коктейльну карту від бар-менеджера Олега Якобенка. «Ми пропонуємо напої в азійському стилі, але не зосереджуємося лише на них», – каже фахівець. Як приклад наводить серію твістів на класичні коктейлі: Bloody Mary готують зі смаком супу том-ям, Penicillin – з японським віскі Akashi та лікером з юдзу, а Cosmopolitan – із трояндовим лимонадом замість журавлини. Якобенко додає, що бар побудували на принципах екологічності з мінімумом відходів.