Odesa Food Market – це оновлений «Городской рынок еды» ресторатора Алекса Купера. Усередині ринку близько 20 форматів їжі та кілька барів.

Концепція

Odesa Food Market – оновлений «Городской рынок еды», який ресторатор Алекс Купер («Молодость», Copper Burgers, Givi To Me) запустив у 2017 році. У липні 2020-го відкрили ринок у новому форматі з близько 20 новими проєктами. Як кулінарний директор за проєкт відповідає Іван Шишкін, засновник московських закладів Delicatessen та «Юность», який протягом останніх кількох років співпрацював із львівським «Холдингом емоцій !FEST».

Odesa Food Market

Де: місто Одеса, вулиця Рішельєвська, 9-А

Коли: 11:00–23:00

Телефон: 067 010 1319

Instagram

«Наразі в Україні працює два фудмаркети. І ці два фудмаркети відкрила наша команда», – розповідає засновник Алекс Купер, який разом із партнерами La Famiglia восени 2019 року відкрив Kyiv Food Market. Ресторатор пояснює, що після трьох років роботи «Городской рынок еды» потребував оновлення. Як і раніше, у проєкті працює кілька форматів, якими керує сам Алекс Купер, а також низка резидентів, які орендують площу. Список резидентів майже не змінився: наприклад, у проєкті, як і раніше, бере участь ресторанні компанії G-Group (Kinza, «Гарячі перці») і Buro201 (The Fitz, Lou Lou) та рестораторка Анна Цуркан (True). Але всі резиденти підготували нові формати. «Нових резидентів немає, є нові формати», – каже Алекс Купер.

Засновник Odesa Food Market ділиться, що головною відмінністю нового фудмаркету від першої версії є залучення до проєкту шеф-кухаря й ресторатора Івана Шишкіна, який посів посаду кулінарного директора OFM. «Моє завдання – відповідно до законів добра та краси відрегулювати їжу Odesa Food Market, від проєктів Алекса та врешті до всіх резидентів. Передусім моїм завдання є поставити певну планку», – відповідає Шишкін на запитання про свої обов’язки. «Планується, що всі резиденти будуть погоджувати з Іваном меню. Він не писатиме меню й не диктуватиме рецептури, але останнє слово залишатиметься за ним», – пояснює Алекс Купер.

«Одна з наших мотивацій – поєднувати мій досвід і досвід Вані, щоб робити масову їжу дуже крутою. Хочемо брати найкращі рішення з ресторанів та імплементувати їх у масові місця, де є постійний потік і куди стоять черги», – продовжує засновник Odesa Food Market. Додає, що в першу чергу піклуються про продукт, а не про маркетинг: «80% усіх наших розмов про проєкт – про їжу. Ми говоримо передусім про продукт. І це цілком заслуга Вані».

Як і за «Городской рынок еды», за Odesa Food Market відповідала команда архітектора Слави Балбека Balbek Bureau. Балбек розповідає, що роботу на об’єкті починали як невеликий ремонт, а врешті дійшло до оновлення всього внутрішнього простору будівлі між вулицями Рішельєвською та Грецькою.

Odesa Food Market уже приймає гостей, але гучного відкриття не планують. «Ми не робимо гучних вечірок, не запрошуємо блогерів і не пишемо в Facebook. Вирішили для себе, що ключовою цінністю зараз є якість. Методично, у щоденному режимі працюємо над цим», – каже Алекс Купер.

Формати


Cooper & Shishkin

Cooper & Shishkin – це новий формат, який Алекс Купер та Іван Шишкін запускають як партнери. Співзасновники кажуть, що хотіли поєднати в цьому форматі свої бачення смачного. «Це два різних підходи й два різні світогляди щодо кухні. У меню є те, що подобається мені, і те, що подобається Вані. Бо іноді ти Шишкін, а іноді ти Купер: інколи тобі хочеться витонченого смаку, а інколи – заточити здоровенний бургер», – розповідає Алекс Купер. «Це таке роздвоєння особистостей – і це нормально, тому що ми з Алексом різні люди. Але це буде історія про єдність і різноманітність. Фактично це буде два ресторани в одному», – коментує Шишкін. Наприклад, у меню бургери (79–179 грн), бутерброди (159 грн), тости (139–199 грн), а також стартери й картопля фрі.

З меню

  • «Смеш-бургер» – 139 грн
  • Тост із гуакамоле – 149 грн
  • «Бутер із розплавленим сиром і яйцем» – 159 грн
  • «Звичний великий бургер» – 179 грн
  • Френч-тост із рикотою, джемом і крем-халвою – 199 грн

«Рибний»

«Рибний» – це «формат із рибою та морськими гадами», каже кулінарний директор Шишкін. «Ми намагалися поєднати два різні світи: хотіли зробити формат із рибою водночас смачним і недорогим. Бо зазвичай це або «дорого-багато», або просто засмажена у фритюрі риба», – каже Алекс Купер. «Працюємо з локальною рибою, готуємо буквально трьома-чотирма способами: на сковорідці, на грилі тощо. Будемо розвивати асортимент риби й морепродуктів, але не технологій приготування, оскільки я вважаю їх ультимативними», – пояснює Шишкін. Наприклад, пропонують смажену рибу (60–200 грн за 200 г) і рибу на грилі (40–165 грн за 100 г), а також холодні закуски (99–149 грн), гарячі страви (189–229 грн) і «Суп тижня» (99–159 грн).

З меню

  • Смажена барабулька – 200 грн за 200 г
  • Карась на грилі – 40 грн за 100 г
  • Сарган на грилі – 140 грн за 100 г
  • Форель у соусі «Бермонте» з овочами – 209 грн
  • Устриця «Жилардо №2» – 119 грн за шт.

M’eat

M’eat – формат із м’ясом, яким, як і «Рибним», керує Алекс Купер. Ресторатор розповідає, що хотів якомога більше спростити підхід до м’ясних страв – і на рівні кухні, і для сприйняття гостей. «Ми працюємо з цілими тушами, тому виходить отримувати втричі більше м’яса і, відповідно, тішити гостей нижчими цінами», – каже Шишкін. Додає, що цей процес наразі організовують, команда продовжує пошук постачальників. Працюють за наявністю, тобто готують ті види м’яса, які є на кухні саме зараз. «Хотіли зробити так, щоб була не «шашличка», як зазвичай на фудхолах, а круте локальне м’ясо», – доповнює Алекс Купер.

З меню

  • Стейк-сендвіч із вирізки – 149 грн
  • Філе на шампурі – 189 грн
  • Стейк тривалого приготування з вирізки – 259 грн
  • Половинка курча на грилі – 159 грн
  • Ростбіф із чилі, соєвим соусом і сичуанським перцем – 150 грн

Foodzy

Foodzy – формат з японськими стравами, який також належить Алексу Куперу. «Хотілося зробити крутий рамен для Одеси. Ваня зробив найскладніше – зробив його смачним», – каже засновник OFM. Шишкін пояснює, що не ставить за мету готувати автентичний японський суп, готують власну версію рамену. Для цього виробляють власну локшину. «Хочемо створити п’ять крутих видів рамену. Це довгий тривалий шлях, ми тільки його починаємо», – уточнює Шишкін. Серед видів рамену: «М’ясний» (189 грн), «Курячий світлий» (149 грн), «Курячий місо» (149 грн), No Guilt з грибами (149 грн), а також «Сухий» з мінімумом бульйону (119 грн). Окрім рамену, у Foodzy пропонують роли та боули.

З меню

  • «М’ясний рамен» – 189 грн
  • Боул із лососем – 169 грн
  • Боул із вугрем – 189 грн
  • Роли «Філадельфія» – 219 грн
  • Роли «Зелений дракон» – 189 грн

Izzy Mama

Izzy Mama – це точка з українською та одеською кухнями. У меню виділяють категорії «Мама наварила» і «Мама налепила»: пропонують, зокрема, борщ, окрошку, пельмені та вареники. 

З меню

  • Червоний борщ із телятиною – 63 грн
  • Домашні пельмені – 92 грн
  • Курячі котлети з пюре і вершково-грибним соусом – 98 грн
  • Голубці – 95 грн
  • Вареники з вишнею – 78 грн

Jerusalem Bazaar

Jerusalem Bazaar – формат із близькосхідною вуличною їжею від ресторанної компанії G-Group. Наприклад, в асортименті шаверма, хумус і салати. Фірмова пропозиція – «Єрусалимський мікс» із хумусом з обсмаженим курячим стегном, овочами та пітою.

З меню

  • Хумус із куркою – 98 грн
  • Хумус із хвостами тигрових креветок і манго – 139 грн
  • Шаверма «Східна» – 87 грн
  • Шаверма з фалафелем та авокадо – 98 грн
  • Бабагануш – 54 грн

«Мідійна культура»

«Мідійна культура» – монопродуктовий формат, що спеціалізується на мідіях. Подають кілька видів чорноморських мідій у казанках: наприклад, класичні вершкові мідії, мідії з анчоусами й песто, а також закуски на кшталт пате з мідій на чипсах із топінамбура (83 грн).

З меню

  • Класичні вершкові мідії – 160 грн
  • Томатні мідії з чорізо та копченою паприкою – 175 грн
  • Попкорн із мідій із копченим айолі – 74 грн
  • Новозеландська запечена мідія з чилі-чедером – 140 грн

Chin-Chin

Chin-Chin – формат із азійською кухнею від компанії G-Group, який працював і на попередньому ринку. У меню – страви з вока, бао, «китайські пельмені» та качка по-пекінськи.

З меню

  • Курячий суп з яєчною локшиною – 87 грн за 500 г
  • Качка по-пекінськи – 159 грн за 160 г
  • Курка в кисло-солодкому соусі з ананасами – 98 грн за 360 г
  • Локшина з куркою – 98 грн за 380 г
  • Рис із морепродуктами, яйцем та овочами – 149 грн за 370 г

Fratellini

Fratellini – це спільний проєкт компанії Buro201 і ресторану Fratelli. Пропонують піцу та пасту: наприклад, «Маргариту», «4 сири з трюфельною пастою і маринованими родзинками» та «Болоньєзе».

З меню

  • Піца з куркою та міксом грибів – 139 грн
  • Піца з прошуто крудо і слайсами медової груші – 145 грн
  • Пасто з куркою і міксом грибів – 119 грн
  • «Карбонара» із панчетою і пластівцями прошуто – 129 грн
  • Паста з мідіями, ботаргою і пряною зеленню – 139 грн

Zozh

Zozh – точка зі «здоровими стравами» від Анни Цуркан. У меню – сніданки, роли, боули та салати. Наприклад, рол із норі, льону, капусти та овочів (79 грн за 200 г), соєві стейки з капустою в лаваші (89 грн за 370 г) та зелений борщ (85 грн за 350 г).

З меню

  • Рол із тофу, капустою і солоним огірком – 115 грн
  • Боул із бататом, карі, броколі та чері – 175 грн за 375 грн
  • Гаспачо – 95 грн за 275 г
  • Салат із лососем, авокадо і броколі – 189 грн за 270 г
  • Морквяний торт – 99 грн

4 Seasons

4 Seasons – смузі-бар від Анни Цуркан. Пропонують фруктові смузі, лимонади та напої на рослинному молоці. Приміром, у меню смузі з авокадо, апельсином, шпинатом, м’ятою і медом (85/115 грн) та з яблуком, імбиром і лаймом (85/115 грн). Усі смузі пропонують у двох розмірах: 300 і 500 мілілітрів. Також у меню детокс-смузі (85 грн за 300 мл).

З меню

  • Смузі «Чорниця, полуниця, малина, банан, мед» – 85 грн за 300 мл, 115 грн за 500 мл
  • Смузі «Манго, ананас, апельсин, банан, мед» – 85 грн за 300 мл, 115 грн за 500 мл
  • Смузі «Фейхоа, ківі, ананас, яблуко, мед» – 85 грн за 300 мл, 115 грн за 500 мл
  • Лимонад з апельсином, лимоном і м’ятою – 39 грн за 300 мл
  • Кокосове молоко з авокадо, бананом і медом – 85 грн за 300 мл, 115 грн за 500 мл

Mozzarella Fresca

Mozzarella Fresca – гастрономія на Генуезькій, представлена і на Odesa Food Market. На точці пропонують сендвічі та сири. Приміром, подають паніні (108-125 грн), сендвіч «Кубано» (125 грн за 250 г) та авокадо-тост (150 грн за 250 г).

З меню

  • Прошуто – 195 грн за 130 г
  • Бурата – 165 грн 200 г
  • Сендвіч із качкою в паровій булці – 120 грн за 250 г
  • Паніні «Вітелло Тонато» – 120 грн за 250 г

Mamo

Mamo – точка з морозивом ручної роботи. Пропонують близько 20 видів морозива, продають по 40 гривень за кульку в 60 грамів.

З меню

  • Фісташка – 40 грн за 60 г
  • Шоколад – 40 грн за 60 г
  • Солона карамель – 40 грн за 60 г
  • Йогурт із гранолою – 40 грн за 60 г
  • Лимон-м’ята – 40 грн за 60 г

Americano

Americano – це кав’ярня на Odesa Food Market, яку Алекс Купер запустив як партнер з Анастасією Міколюк, колишньою шеф-баристою обсмажувальної компанії «Фунт кави» та кавової лідерки «Холдингу емоцій !FEST». «Назва – це така іронія, у першу чергу над собою. Над тим, як я раніше ставилася до кави, і як ставлюся зараз», – розповідає Міколюк. У закладі, крім класичних позицій, пропонують «Смачне американо» (40 грн). Також в асортименті чай, «Айс-какао» (60 грн) та «Ананасовий бамбл» (65 грн).

З меню

  • Еспресо – 40 грн
  • Фільтр-кава – 45 грн
  • Капучино – 40 грн
  • Лате – 50 грн
  • Колд-брю – 60 грн

13/19 Cocktails & Craft Beer Bar

13/19 – це заклад із коктейлями та крафтовим пивом, назвали формат на честь кварталу на розі вулиць Грецької та Рішельєвської, пояснює Алекс Купер. Пропонують класичні коктейлі, авторські змішані напої та чистий алкоголь, а також крафтове пиво від українських пивоварень Varvar, Underwood і Rebrew. Для консультування проєкту залучали засновника пабів «Кеды искусствоведа» Дениса Жаткіна.

З меню

  • Varvar APA Citra – 80 грн
  • Underwood Milky Mango – 90 грн
  • Bloody Mary – 119 грн
  • Paloma – 119 грн
  • Aperol Spritz – 119 грн

Bardo

Bardo – винний бар Odesa Food Market. Пропонують вино від 80 гривень за келих. Окрім закордонних пропозицій, вино від українського виноробного господарства «Колоніст».

З меню

  • Pinot Grigio Poggio Alto (Італія) – 80/220 грн
  • Vinhno Verde Branco Mare Ala (Португалія) – 80/220 грн
  • Riesling Kabinett Peter Mertes (Німеччина) – 100/270 грн
  • Sauvignon Blanc Hans Greyl (Нова Зеландія) – 120/320 грн
  • «Рислінг Колоніст» (Україна) – 120/320 грн

Sea Bar

Заклад з устрицями, а також шампанським, кавою і просеко на Odesa Food Market пропонує кілька видів устриць: з України, Франції та Ірландії.

З меню

  • Устриця «Скіфія №3» – 45 грн за шт.
  • Устриця «Фін-де-Клер №1» – 65 грн за шт.
  • Устриця «Білі перли №3» – 85 грн за шт.
  • Abbazia Lambrusco Bianco (Італія) – 280 грн за пляшку
  • Bisser «Колоніст» (Україна) – 500 грн за пляшку

Eat My Nuts

Точка з горіхами Eat My Nuts не має постійного меню, асортимент змінюють. Пропонують снеки, які можна скуштувати на території фудхолу чи взяти із собою.

Фото: Євген Карєв для The Village Україна