Як перетворити кулінарне хобі на гастробізнес: «Фудпросвіта» відкрила набір на осінній семестр
«Лавка Традицій» запускає новий семестр у школі гастробізнесу «Фудпросвіта». Перше заняття проведуть 30 жовтня. У школі студенти дізнаються, як почати проєкт із виробництва їжі, які вимоги є до продукції, навіщо в гастробізнесі знати про авторське право, як залучати інвесторів і багато іншого.
Курс від «Фудпросвіти» триватиме 6 тижнів і складатиметься із 6 модулів.
Програма курсу:
З чого почати свій гастробізнес?
Фінансова грамотність для підприємця
Документи та якість продукції
Логістичний і юридичний супровід компанії
Навіщо вам маркетинг?
SMM: як зробити крутий контент
Серед СПІКЕРів ШКОЛИ:
- Марина Булацька – керівниця «Лавки Традицій»;
- Максим Барабуха – керівник департаменту якості «Сiльпо»;
- Олександр Гудз – комерційний директор Justin;
- Альона Мисько – засновниця FuelFinance, фінансовий директор;
- Ілля Несходовский – директор Інституту соціально-економічної трансформації;
- Олег Томін – власник і креативний директор агенції Bart&Fink;
- Маша Маркіна – креативна тімлідерка Divchata Agency Ex. Кураж, Гудфуд, Ласка й інші.
Графік Занять: офлайн щосуботи з 10:00 до 18:00 в офісі «Сільпо» в ТРЦ Silver Breeze (проспект Павла Тичини, 1В). Лекції можна буде прослухати онлайн у Zoom.
ЦІна: повний курс навчання – 4800 гривень зі знижкою, будь-який тематичний модуль – 900 гривень.
«Фудпросвіта» також пропонує 5 грантових місць для навчання на повному курсі. Щоб пройти відбір, потрібно написати мотиваційний лист на сайті школи.
«Ми запустили «Фудпросвіту» три роки тому й за цей час випустили понад 200 студентів. Для одних – це пошук натхнення й однодумців, для інших – практичні знання про те, як наростити обсяги виробництва, розібратися з НАССР, порахувати фінансову модель, розробити бренд-стратегію та працювати із соцмережами. Для нас це завжди кайф від спілкування з тими, хто став на шлях крафтового виробника», – ділиться керівниця «Лавки Традицій», Марина Булацька.
«ЛАВКА ТРАДИЦІЙ» – проєкт підтримки та розвитку українських малих виробників. Він об’єднує понад 100 фермерів та артизанів із різних регіонів, які виготовляють натуральні крафтові продукти. Продукцію «Лавки Традицій» можна придбати в супермаркетах «Сільпо» та Le Silpo.
Матеріал підготовлено за підтримки Лавки традицій