Бар Kyi з магазином пляшкових коктейлів на фудкорті ЦУМ
Бар і магазин пляшкових коктейлів Kyi запустили на шостому поверсі київського ЦУМу.
Це перший бар майбутньої мережі від Артема Скапенка (LoggerHead, Hram, MAD Bar’s House) і Наталі Макарчук (власниці мережі «Пивна дума»). Він виріс з однойменного бренду горілки, присвяченого Києву.
«У мене завжди була мрія створити мережу демократичних барів, яка базувалася б саме на українському продукті», – ділиться Скапенко. За його словами, таких барів мають відкрили близько 20 по всій території України й уже розглядають для цього приміщення у Львові.
Реалізувати всі їх хочуть щонайменше за пʼять років, ділиться Скапенко в коментарі Віледжу й додає, що головна їхня ідея – побудувати мережу закладів, що будуть формувати розвиток і контекст коктейльної культури й барної індустрії в Україні.
Барну карту для Kyi розробляв Іван Носко (LoggerHead), меню за Артемом Кабулахіним (Culinara, «Спільнота»). В основі бару – RTD-коктейлі (ready-to-drink), зокрема на основі коктейльної горілки їхнього бренду. Її подають у форматі perfect serve: у келисі, з льодом, ароматичними екстрактами й біттерами.
Коктейлі можна замовити на кранах й у пляшках, а премікси готують щодня, розповідає команда. Інгредієнти для приготування також пропонують придбати окремо.
У меню ж додали українські локальні продукти й пропонують як закуски поліський шовдар із печеним буряком і крем фрешем чи рибний мус із сома з мідіями.
Коктейль Kyiv Sour
220 гривень
Коктейль Aviation (500 мілілітрів)
695 гривень
Kyi горілка
66 гривень
Закуски Best for beer (чипси, крем із копченого сома, мариновані огірки)
150 гривень
Курячий паштет з яблучним мармеладом
130 гривень
Молодий каштановий сир з трюфелем
150 гривень
Картопляні чипси власного виробництва
75 гривень
Інтер’єр бару розробляв Ілля Неправда (Cheescake Family, MAD Bad's House, Hram). Напроти барної стійки він помістив кількаметрову вітрину з коктейлями й крафтовим алкоголем. На вивісках, килимах і барній стійці – листки каштана «як натяк любові до Києва».