Львівська мережа, що поєднує формати магазину продуктів і кафе, «Каферинок» запускає новий десерт у формі грудей зі шрамом, який лишається від операції, на підтримку Всесвітнього місяця боротьби з раком молочної залози. 

Десерт називається «Рожевий жовтень». Він складається з пісочної основи, усередині якої бісквіт «Пан де Жен», малиновий мус і малинова глазур. Зверху – невеликий «ніплс» [з англійської nipple – сосок].

«Якщо звернути увагу на оцей темний сегмент, це невелика алюзія до розтину, який залишається після операції», – розказує шефкондитер «Каферинку» Єфим Кравченко. 

Придбати такий десерт можна до 30 жовтня. А 40% із продажу «Рожевого жовтня» переказуватимуть у фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family. Цьогорічна мета – зібрати 2,5 мільйона гривень для жінок із раком на ліки, які не покриває держава. 

   

  • Рак молочної залози – найпоширеніший вид раку в жінок по всьому світу. В Україні щорічно реєструють майже 14 тисяч випадків захворювань у жінок і приблизно 100 випадків серед чоловіків. 
  • Жовтень – місяць боротьби з раком молочної залози. Раніше ми дізнавалися, як часто потрібно обстежувати рак грудей і чи можна самостійно оглянути груди на наявність пухлин.
  • Бренд Must Have випустив благодійний дроп до Дня боротьби з раком молочної залози. У колекції – сорочки, светри, шапка й шарф, шкарпетки й інші аксесуари із символічною вишивкою в рожевому й білому кольорах. 
  • А наприкінці вересня на ВДНГ провели найбільший у Європі рожевий забіг на підтримку жінок із раком молочної залози. 

Фото й обкладинка: «Каферинок», Єфим Кравченко