Євген Клопотенко запустив сервіс замовлення шеф-кухаря додому Makitra. 

Так хочуть звільнити людей від клопотів, повʼязаних з приготуванням їжі, і вивільнити їхній час на спілкування з близькими й відпочинок, пояснюють у команді. Окрім того, платформа має створити нові можливості для українських шеф-кухарів, які «дедалі частіше стикаються з професійним вигорянням».

У фудсервісі можна замовити приготування їжі для сім’ї на щодень: за один візит шеф-кухар готує страви на 4–5 днів. Також доступне обслуговування сімейних обідів чи зустрічей із друзями.

Меню для платформи розробив Євген Клопотенко. Воно складається з понад 200 страв і поєднує українські традиції з сучасними гастрономічними трендами, пояснюють у команді.

Під час замовлення команда враховує побажання щодо улюблених продуктів й особливостей харчування, а шеф-кухар самостійно купує продукти в магазинах великих мереж за кілька годин до візиту.

Страви готують на кухні замовника й додають спеціальне паковання – контейнери з маркуванням й інструкції з розігріву й сервірування страв. Окрім того, шеф-кухар відповідає за чистоту на кухні й зберігає конфіденційність клієнтів.

Зараз сервіс працює в тестовому режимі в Києві, Київській області й доступний за посиланням. Згодом кількість міст і послуг хочуть розширити, зокрема додадуть можливість обслуговування корпоративних заходів. 

   

Український фудтех-стартап Choice і ресторатор Ігор Сухомлин (Mimosa Burger,«Автостанція», Fish and Pussycat, «Балувана Галя», канал «Новини Бессарабки») запустили медіа для рестораторів «Майонез». Тут діляться вакансіями, порадами, мануалами й чеклістами від «топових гравців ринку», також переповідають лонгріди про глобальні тренди індустрії як від нішевих, так і глобальних англомовних видань.