Український фудтех-стартап Choice і ресторатор Ігор Сухомлин (Mimosa Burger, «Автостанція», Fish and Pussycat, «Балувана Галя», канал «Новини Бессарабки») запускають медіа для рестораторів «Майонез». 

Ідея створення виникла під час роботи над попередніми спільними проєктами («РестоПрактики»), діляться організатори. «За келихом «натуралочки» зрозуміли, що на ринку не вистачає дійсно якісного медіа, яке буде не лише допомагати рестораторам у важкі воєнні часи, а й заохочувати їх використовувати сучасні диджитал-технології і йти в ногу з часом», – пояснюють у команді.

Тут ділитимуться вакансіями, порадами, мануалами й чеклістами від «топових гравців ринку», також переповідатимуть лонгріди про глобальні тренди індустрії як від нішевих, так і глобальних англомовних видань.  

Анонсують і «флагманський формат чуток» від Ігоря Сухомлина, спільну колонку з контент-кріейторами для соціальних мереж й інтерв’ю з людьми ринку.

   

Редакція The Village Україна розповідала про заклади, що відкрили в Києві за березень. Також ми висвітлювали відкриття лютого й топ нових ресторанів 2023 року в Києві.

Обкладинка й фото: «Майонез»