Бістро «Міф» у Львові: з поєднанням середземноморських й азійських страв
Бістро «Міф» відкривають у Львові, на вулиці Пекарській. Це новий проєкт ресторанної компанії Marymo Group (Marevo, Kolos, Prostir), який визначає як концепцію Mediterrasian – поєднання страв середземноморських й азійських кухонь. Відкриття відбудеться 20 січня.

«Ми поєднуємо гастрономічні культури Заходу й Сходу з локальними продуктами, – розповідає The Village Україна співзасновник Артем Яценко. – Власне, як у проєктах Marymo Group ми робимо національні кухні з локальними інгредієнтами, як-от у Kolos із Грецією. У цьому разі додаємо акцент на міфологію, під яку підв’язуємо концепцію кухні».
Формат визначають як бістро, тобто заклад на кожен день із коротким меню: «Це європейський формат, 15 позицій у меню, які постійно змінюються. Надаємо перевагу частіше оновлювати меню, ніж робити його надто великим».

Меню «Міфу» готували разом з Антоном Яцуком, який є су-шефом київського ресторану Mirali. У стравах також витримали концепцію з давньогрецькими міфами: наприклад, пропонують «Міф про Ікара» – перепілку з білими грибами, куркою й айвою. «Ікар хотів літати, але підлетів занадто близько до сонця. Будемо гратися з міфологією так», – коментує співзасновник Яценко.


Також пропонують меню піци з позиціями «Витвір Деметри» з цукіні й страчателою, «Міцелій» із гливами, печерицями, ерінгами й білими грибами та «Велесові сири» із сирами. «Піца для нас безпрограшний варіант, ми не можемо від неї відійти. Але тут пропонуємо більш гастрономічний варіант, із діаметром у 22 сантиметри. Якщо це «Чотири сири», то це старий польський оледере й гауда», – додають у команді.
За десерти відповідає Марія Колісник («Львівська майстерня шоколаду»). Зокрема, в асортименті «Яйце дракона» зі шкаралупою з білого шоколаду й «жовтком» із мусу манго й маракуї.

У винній карті пропонують 30 позицій, із них близько 25 подаватимуть на розлив. Окрім імпортних позицій, в асортименті українські, зокрема від Enko Winery, співзасновником якої є Артем Яценко.
У закладі 80 посадкових місць, працюють у приміщенні з великими вікнами, де раніше був магазин.


Засновники Marymo Group Артем Яценко й Василь Будурович запускають «Міф» разом із партнерами Дмитром Бабічем і Владом Мальчевським, керівниками компанії Voodoo Ecom, що працює в сегменті електронної комерції. «Ми зрозуміли, що класно залучати партнерів із різних бізнес-ніш, тому що вони приносять своє бачення в ресторанний бізнес, – розповідає Яценко. – Вони займаються рекламою і e-commerce, доповнюють нас у маркетингу, ми разом працювали над візуальною частиною».