Держпродспоживслужба закінчила розслідування щодо закладу Honey. Що каже служба й заклад
Держпродспоживслужба завершила розслідування щодо спалаху гострої кишкової інфекції в шістьох гостей кафе Honey на Ярославому Валу.
Шестеро гостей закладу захворіли на гостру кишкову інфекцію після вживання їжі, виготовленої в кафе, ідеться у висновку ДПСС. Зокрема, четверо гостей захворіли на сальмонелоз.
«Встановлено, що 24 січня ,25 січня 2022 року захворілі в кафе Honey вживали готові страви, до складу яких входили яйця з неповним термічним обробленням: «Яйце-пашот», «Яйця «Бенедикт». Усі захворілі дорослі, зокрема четверо, перебували на стаціонарному лікуванні», – розповіли ДПСС у коментарі The Village Україна.
Фахівці перевірили заклад щодо дотримання законодавства про харчові продукти і «встановили численні порушення», додають у коментарі ДПСС.
«З метою усунення виявлених порушень, головним державним інспектором ухвалено рішення про тимчасове припинення виробництва й обігу харчових продуктів на потужності терміном на десять робочих днів для усунення оператором ринку загрози для життя й здоров’я людей», – уточнили в Держпродспоживслужбі.
У Honey заявили, що з усіма постраждалими гостями підтримують звʼязок і забезпечують відшкодування витрат на лікування. «Ми провели всі необхідні перевірки встановлені законодавством. Бо для нас принципово важливо знати, на якому етапі сталась проблема, і виправити її. Усі дослідження показали однакові результати – змиви поверхонь й аналізи персоналу чисті. Тож найбільш вірогідною причиною захворювання наших гостей стали яйця, які, певно, були зараженими бактерією сальмонельозу», – написали на сторінці закладу в Instagram.
У дописі зазначили, що партію яєць, яка, ймовірно, була заражена бактерією сальмонельозу, знищили. Заходи контролю якості продукції посилили, а також у команді мережі зʼявиться нова людина, яка контролюватиме дотримання харчової безпеки.
Також редакція The Village Україна уточнила в Держпродспоживслужби, чому в цьому разі вони вирішили вказати назву закладу, хоча зазвичай у подібних публічних повідомленнях уникають деталей. У службі відповіли: «Назва була вказана, тому що сам заклад не приховує цей інцидент, що трапився. Вони свідомо до цього поставилися, самі попередили своїх гостей про цей випадок і зацікавлені в співпраці, щоб надалі такого не траплялося».
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі