Українці стали у 1,5 раза частіше замовляти мексиканську кухню – статистика Glovo
Українці почали в 1,5 раза частіше замовляли мексиканську їжу, свідчить річна аналітика компанії Glovo. Команда сервісу називає мексиканську кухню «найбільшим відкриттям 2022-го й головним фуд-трендом на 2023 рік».
Яку ще кухню обирали українці
Кількість замовлень із мексиканськими стравами у 2022-му зросла на 157%, як порівняти з попереднім роком. Також помітно зріс попит на близькосхідну й італійську кухні – на 41% і 31% відповідно.
Водночас найпопулярнішими залишаються американська, італійська й азійська кухні, а серед страв найчастіше замовляють бургери, піцу й суші.
Серед загальносвітових трендів у Glovo відзначили зростання попиту на вегетаріанські страви на 57%.
Яка рекордна кількість замовлень
Рекордна кількість доставлень на одного користувача в Україні у 2022-му склала 693 замовлення.
Загалом найбільшу кількість замовлень українці роблять у п’ятницю, тимчасом як серед 25 країн, де представлений сервіс, найбільш завантажений день для кур’єрів – неділя.
Де найщедріші чайові
Найщедрішими на чайові були користувачі Glovo в Чорноморську, Трускавці й у Мукачево, а у світі найбільше чайових кур’єри отримували в Хорватії, Іспанії й Італії.
Що замовляють, окрім їжі
У 2022-му «суттєво» зросла популярність доставки непродовольчих товарів, відзначають у Glovo. Кількість замовлень у категорії «Технології» збільшилася в 9,5 раза, найпопулярнішим товаром став USB-кабель.
Уп’ятеро частіше замовляли продукцію в категорії «Догляд за тваринами», зокрема корм. Також на 32% зріс попит у категорії «Подарунки», найчастіше користувачі в Україні дарували продукцію з категорії «товари для дорослих».
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
У грудні 2022-го Glovo відновив роботу в Миколаєві після майже 10 місяців відсутності.
Ми публікували конспект виступу Дмитра Расновського (Glovo) на «РестоПрактиках» у Варшаві про тренди в доставці їжі на 2023 рік.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі