Відкрили першу точку продажу Kyiv Pie. З оновленим лого
Пиріг Kyiv Pie, який створили для популяризації Києва як туристичного напряму, з'явився у продажу, про це The Village Україна розповів розробник рецепту Олексій Повторєйко.
Kyiv Pie з'явився у продажу із новим мінімалістичним дизайном від YOD Group. Першу точку відкрили у чорному будиночку центру TourInfo Kyiv на Європейській площі біля готелю «Дніпро».
Уже доступні декілька видів: з томленою яловичиною, томленою куркою, грибами, скумбрією, корінням коренеплодів (мікс з коріння селери, петрушки, пастернака і зернами гірчиці) і солодкий – з яблуками.
Ціна стандартного пирога – 33 гривні (100 грамів). Також за запитом у продажі з'явився маленький пиріг у 20 грамів. Він коштує 15 гривень.
Kyiv Pie продаватимуться в усіх центрах TourInfo в Києві. Це близько 19 точок.
Проєкт Kyiv Pie створили для популяризації Києва як туристичного напряму. Це невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті з різними начинками.
Методом голосування у березні 2021 року кияни із п’яти запропонованих варіантів обрали логотип для Kyiv Pie. Переміг варіант «Старослов’янська в’язь».
Дизайн-студія YOD Group створила альтернативний варіант айдентики Kyiv Pie, концепція якого полягає у стислості та мінімумі елементів: айдентика складається з 24 крапок, які можна об'єднати у листок каштану, сонце, соняшник або створити власний малюнок.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі
Обкладинка: Aleksey Povtoreyko