Завершилося голосування за логотип для продукту Kyiv Pie, який створили для популяризації Києва як туристичного напряму, повідомляє Управління туризму та промоцій КМДА.

За підсумками голосування переміг варіант «Старослов’янська в’язь», за нього віддали голоси 41,75%. Загалом було п’ять варіантів логотипа.

Новий логотип Kyiv Pie


Kyiv Pie – це невеликий пиріг круглої форми на бездріжджовому тісті й з різними начинками (поки є з селерою, осетром і яловичим лівером, потім планують додати інші, зокрема солодкі).

Kyiv Pie. Фото: Управління туризму та промоцій КМДА

Передбачається, що його можна буде замовити в ресторанах або купити на вуличних фудкортах. Коштувати пиріг має до 30 гривень. 

Kyiv Pie створили з метою популяризації гастрономічного туризму в Києві, це спільний проєкт КМДА, Всеукраїнської асоціації гастрономічного туризму й Асоціації шеф-кухарів України.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі