Рамен, фо та лазанья з доставкою: Food vs Marketing запустили сайт
Доставка дня – моноформати Food vs Marketing (Ramen vs Marketing, Banh Mi vs Marketing), що запустили сайт із власним сервісом доставки.
Особливість сервісу – доставка страв на зразок рамену та фо у форматі pre-cooked. «Продукти, які ми доставляємо, – це переважно готові для приготування напівфабрикати. Їх потрібно приготувати або розігріти вдома самим. Користуйтесь нашими відеоінструкціями або пишіть нам в Instagram, якщо у вас виникають питання», – кажуть у Food vs Marketing.
Зокрема, з меню можна замовити чотири види рамену (89–138 грн), чотири види сендвічів бань мі (80–110 грн), рис (99–107 грн), а також фо (155 грн) і нову позицію – лазанью (275 грн). Як і в закладах, страви можна доповнити додатками на зразок додаткової локшини, бульйону чи кімчі.
з Меню:
Рамен «Шіо» – 89 грн за 550 г
Рамен «Шой» – 106 грн за 600 г
Рамен «Спайсі» – 107 грн за 730 г
Рис із яйцем – 107 грн за 550 г
Бань мі з шинкою – 90 грн за 400 г
Як замовити: Через сайт, а також за телефоном: 099 061 61 21 (раменна на Шулявці), 066 432 15 02 (Banh Mi vs Marketing). Приймають замовлення щодня з 12:00 до 19:00. Для замовлень від 600 гривень доставка по Києву безкоштовна, замовлення на понад 1500 гривень можуть доставити у найближчі до Києва міста.
«Ми не співпрацюємо із сервісами доставки, а використовуємо лише власний ресурс. Звісно, це трохи уповільнює швидкість, із якою ви отримуєте свій продукт, проте ми доставляємо не гарячі страви, а набори для приготування. Тож плануйте наперед і замовляйте заздалегідь, якщо це можливо», – пояснюють у Food vs Marketing.
На честь запуску Food vs Marketing пропонує акцію: кожному десятому замовнику через сайт подарують тарілку рамену. Усього роздадуть 50 тарілок.
У рубриці «Доставка дня» The Village Україна щодня розповідає про один заклад, у якому варто замовити доставку, щоб підтримати у такий спосіб ресторанний бізнес під час карантину.
Раніше ми збирали гід із кількома десятками київських закладів, які працюють на доставку. Також ми запитували в рестораторів, як криза вже вплинула на бізнес.
Також ми підбили перші підсумки рубрики «Доставка дня» – перші 25 публікацій.
Раніше ми анонсували відкриття четвертого закладу Ramen vs Marketing у Києві – на Подолі.
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – дізнавайся про нові заклади міста першим.
Обкладинка та фото: Food vs Marketing