Третій заклад Ramen vs Marketing у Києві на ринку «Столичний»
Моноформат рамену Ramen vs Marketing почав роботу на ринку «Столичний» поблизу станції метро «Теремки». Це третій у Києві заклад компанії Food vs Marketing у форматі, який раніше мав назву Noodle vs Marketing.
Особливість закладу біля павільйону «Овочі та фрукти» – робота в першій половині дня, з 05:00 до 14:00.
«Мені подобається думати, що ринок є місцем, де збираються люди, які розуміються на їжі. Тут є постачальники, які презентують свою найкращу продукцію. Тут є закупівельники, які хочуть обирати найкращі продукти. І хотілося б, щоб на ринку був і заклад, де можна смачно поїсти», – розповідає The Village Україна співзасновник і шеф-кухар Food vs Marketing Женя Михайленко.
У закладу таке саме меню, як у перших двох раменних компанії: кілька видів рамену та рису, напої.
З меню:
Shio Ramen – 58/89 грн
Shoyu Ramen – 67/106 грн
Miso Ramen – 78/117 грн
Spicy Ramen – 99/138 грн
Regular Jasmine Rice – 81/99 грн
Old Fashioned Jasmine Rice – 89/107 грн
Третій Ramen vs Marketing розташований у МАФі поряд із першим павільйоном біля в'їзду на ринок «Столичний». У закладі 36 м² і 15 посадкових місць, також тут планують відкрити сезонний літній майданчик на близько 20 посадок.
«Насправді це досягнення: у цьому приміщенні на 7м² менша площа, ніж у нашій першій раменній. Але ми змогли вмістити у них більше обладнання, закритий заготівельний цех і вбиральню з єдиним унітазом на всьому ринку», – додає Михайленко.
Заклад не працює у понеділок і вівторок. Починає роботу він о п'ятій ранку. «Насамперед це розраховано на людей, які працюють на ринку. Подивимося, чи будуть вони користуватися цією можливістю», – каже Михайленко. Додає, що кожного тижня на ринок заїжджає 5-6 тисяч автомобілів.
The Village Україна анонсував відкриття Ramen vs Marketing у матеріалі «15 закладів, які почнуть роботу в Києві в 2020 році».
Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.
Нині у межах компанії Food vs Marketing працює два заклади Ramen vs Marketing біля станції метро «Арсенальна» та «Шулявська», а також моноформат бань мі Banh mi vs Marketing.
Раніше у закладах мережі Noodle vs Marketing можна було розрахуватися лише готівкою, але у вересні 2019 року ввели можливість оплати карткою.
Окрім того, ми запитували у Жені Михайленка, які продукти він купує на ринку «Столичний».
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – дізнавайся про нові заклади міста першим.
Обкладинка та фото: Ярослав Друзюк для The Village Україна