Друга раменна Ramen vs Marketing на Шулявці
Заклад Ramen vs Marketing починає роботу на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська». Це друга раменна Food vs Marketing у Києві.
Заклад на 45 посадкових місць відчиняє двері 28 грудня о 13:00 і працюватиме кілька годин – на 200 порцій рамену. Після цього раменна повноцінно запрацює 4 січня.
У Ramen vs Marketing подають рамени чотирьох видів – шою (на соєвому соусі), місо (на соєвих бобах), шіо (базовий рамен) та спайсі. Є бебі-порції від 60 гривень та стандартні від 70 гривень.
З напоїв можна обрати чорний чай, китайський улун чай, холодний тайський чай чи домашній лимонад.
The Village Україна анонсував відкриття Ramen vs Marketing у матеріалі «15 закладів, які почнуть роботу в Києві в 2020 році».
Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.
Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing, моноформат бань мі Banh mi vs Marketing.
Раніше у закладах мережі Noodle vs Marketing можна було розрахуватися лише готівкою, але у вересні 2019 року ввели можливість оплати карткою.
Третій Ramen vs Marketing готуються відкрити навесні 2020 року у МАФі на Столичному ринку.
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – дізнавайся про нові заклади міста першим.
Фото: Аня Бобирєва для The Village Україна