Другу раменну Noodle vs Marketing відкриють на Шулявці. До 2021 року запустять ще чотири
Мережа Food vs Marketing відкриє новий заклад на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська».

«У серпні ми зібрали першу групу інвесторів і знайшли приміщення у колишній хінкальні на вулиці Вадима Гетьмана, 10/37-А, метро «Шулявська». Договір оренди вже підписаний на 5 років, почалися демонтажні роботи», – розповідають у Food vs Marketing.

До 2021 року проєкт планують масштабувати і запустити ще чотири раменних. Один із закладів відкриють на Подолі, його почнуть будувати навесні 2020 року.⠀
Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.
Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing, моноформат бань мі Banh mi vs Marketing і стритфуд Window 1.
Раніше Food vs Marketing оголосили плани про відкриття другого закладу в форматі Noodle vs Marketing і планували продати 25% компанії для залучення інвестицій у розвиток.
У 2018 році Food vs Marketing планували відкрити три нові моноформати з шаурмою, фо та бургерами.
Раніше у закладах мережі Noodle vs Marketing можна було розрахуватися лише готівкою, але у вересні 2019 року ввели можливість оплати карткою.
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – дізнавайся про нові заклади міста першим.
Фото: Анна Бобирєва для The Village Україна