Платити за рамен без готівки: заклади мережі Food vs Marketing ввели оплату карткою
Заклади Noodle vs Marketing та Banh Mi vs Marketing, що входять до мережі Food vs Marketing, ввели можливість оплати карткою.
«Вирішили дослухатися до думки гостей», – прокоментували The Village Україна у закладі.
«У майбутньому ми хочемо повністю перейти на безготівкову модель ведення бізнесу. Для нас це частина екологічності. Тож у найближчих планах – сортування сміття та використання мінімуму матеріалів, які швидко зношуються, включно з паперовими грошима», – додають у коментарі Food vs Marketing.
Перший заклад Food vs Marketing, Noodle vs Marketing на Хрестовому провулку, почав роботу 2016 року. Протягом понад трьох років у закладі використовували суто готівкову систему оплати. Не приймали донедавна до оплати картки й у закладі Banh Mi vs Marketing, що почав роботу в жовтні 2017 року.
«Наразі це єдиний зручний для нашої компанії сценарій роботи», – відповідав співзасновник проєкту Женя Михайленко на запитання The Village Україна про відсутність безготівкового розрахунку навесні 2018 року.
Відтепер заклади Food vs Marketing приймають до оплати картки платіжних систем MasterCard і Visa. Працює у моноформатах й система Apple Pay.
Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.
Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing, моноформат бань мі Banh mi vs Marketing і стритфуд Window 1.
Окрім того, у лютому Food vs Marketing запустила як партнер перший кіберспортивний бар України NaVi Bar. Команда вийшла з проєкту 1 серпня.
Раніше Food vs Marketing оголосили плани про відкриття другого закладу в форматі Noodle vs Marketing і планували продати 25% компанії для залучення інвестицій у розвиток.
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.
Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна