Найпопулярніші кавові напої в Україні – дослідження
Найбільш популярні кавові напої в Україні визначили у дослідженні вітчизняного ринку кави. У традиційних кав’ярнях найбільш популярними напоями є американо, лате, капучино та еспресо. Своєю чергою, у кав’ярнях третьої хвилі гості найчастіше обирають лате, капучино, еспресо та фільтр-каву відповідно.
Це дані звіту хмарної системи автоматизації закладів Poster, що спирається на дослідження близько тисячі українських кав’ярень.
Значну частку кавових напоїв в Україні замовляють з молоком. У традиційних кав’ярнях близько 55% продажів кави займають напої з додаванням молока. У точках третьої хвилі цей показник – 43%. У звіті Poster додають, що чай у кав’ярнях замовляють у 39 разів рідше, ніж каву.
Найпопулярнішим видом кави ручного приготування назвали пристрій Hario V60. «З десяти чашок, заварених альтернативними способами, шість заварені за допомогою Hario V60, дві з половиною – в аеропресі та півтори у кемексі», – стверджують у звіті. Додають, що, порівняно з 2017 роком, у 2018-му продажі V60 зросли на 4%, а аеропреса і кемекса впали на 3% і 2% відповідно.
Окрім того, за даними дослідження, 60% кав’ярень третьої хвилі в Україні продають фільтр-каву (батч-брю). За рік продажі фільтр-кави в кав’ярнях третьої хвилі, які пропонують в меню американо, зросли на 7,5%. У точках, які не готують американо, – на 25%.
Окрім того, відзначили активне зростання продажів колд-брю. Влітку 2018-го, порівняно з літом 2017 року, продажі колд-брю в кав’ярнях третьої хвилі України збільшились на 11%.
У звіті додають, що значну частину продажів становить продаж кави з собою. «У кав’ярнях із середнім чеком від 50 грн близько 30% від загального числа продажів кави було на винос», – кажуть у дослідженні.
Дослідження українського кавового ринку 2018 року підготували, спираючись на дані 850 традиційних кав’ярень і 150 кав’ярень третьої хвилі.
Дослідження Poster розділили на дві категорії: кав’ярні третьої хвилі і традиційні кав’ярні.
У Poster додають, що одним з основних критеріїв відбору кав’ярень третьої хвилі в дослідженні була наявність альтернативних способів заварювання кави. «Обов’язковим атрибутом таких кав’ярень, що орієнтуються переважно на міленіалів, є зерна свіжої обсмажки, «альтернативні» способи заварювання, якісне обладнання, професійні баристи, але головне – більш усвідомлений підхід до закупівлі сировини і приготування кави», – пояснюють у компанії.
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.
Інфографіка: Poster
Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна