Перший кіберспортивний бар в Україні NaVi Bar
Заклад NaVi Bar під брендом української кіберспортивної команди Natus Vincere розпочав роботу в тестовому режимі в ТЦ «Метроград» на Хрещатику.
За кухню фан-бару відповідає команда Food vs Marketing, також відома за закладами Noodle vs Marketing, Banh Mi vs Marketing i Window 1.
NaVi Bar називають «простором, що поєднує класичний американський спорт-бар та майданчик для перегляду кіберспортивних змагань». «Це фан-бар команди Natus Vincere, тобто місце для геймерів і кіберспортсменів, де можна буде цікаво провести час із друзями та швидко поїсти», – розповідають у закладі.
З МЕНЮ:
Бургер із яловичиною – 115 грн
Чизбургер – 130 грн
Тофу-бургер– 95 грн
Сендвіч зі смаженою куркою – 95 грн
Сендвіч із фрикадельками – 130 грн
Тарілка з яйцями та м'ясом – 195 грн
Вакаме-боул – 125 грн
Меню NaVi Bar розділили на кілька блоків: основні страви, тарілки і боули, бургери та сендвічі, а також стартери.
Серед основних страв спагеті з фрикадельками (165 грн), «Цезар» (85 грн) та іспанські фрикадельки альбондігас (120 грн). Зі стартерів – смажені пельмені (95 грн), смажені креветки (105 грн) і крильця Buffalo (115 грн).
До страв пропонують додати гарніри та соуси. Наприклад, рис (45 грн), підсмажені овочі (45 грн), овочі на пару (45 грн), бекон (40 грн) і сир (25 грн).
Окрім того, у меню класичні коктейлі на зразок Gin & Tonic (110 грн), Negroni (145 грн) і Bloody Mary (185 грн), а також пиво, кава та безалкогольні напої. Є також у меню відомі за закладами Food vs Marketing напої Cold Thai Tea (30 грн) і Spicy Tomato Juice (45 грн).
Протягом першого місяця роботи заклад працюватиме щодня, крім неділі.
The Village Україна анонсував відкриття NaVi Bar серед 20 відкриттів 2019 року у Києві.
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.
Фото та обкладинка: Таїсія Куденко для The Village Україна