Food vs Marketing запускають серію бранчів
Компанія Food vs Marketing запускає новий формат – Food vs Marketing Brunch Club. Це серія бранчів з новими стравами, не представленими в меню.
Перший бранч відбудеться в неділю, 29 липня, у закладі Bánh mì vs Marketing з 10:00 по 16:00. Надалі компанія планує організовувати бранчі щонеділі.
«У цей день ми не будемо видавати сендвічі та салати з меню Bánh mì, доставка також не буде працювати. Можна буде спробувати нові страви, наприклад: яйця Бенедикт, гравлакс, пластівці з мигдальним молоком», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що шеф-кухар і засновник мережі Food vs Marketing Женя Михайленко буде оновлювати меню кожного тижня.
«Sunday Brunch – це наступний крок у радикальній політиці нашої компанії. Я вирішив взагалі не працювати із меню Bánh mì по неділях. Ми запустимо новий формат, який, я вважаю, дуже погано розвинений у нашому місті. Зміна типу сервісу це завжди позитивно, ми навіть пограємось із безалкогольними коктейлями», – розповідає Женя Михайленко у коментарі The Village Україна.
Місця для бранчу потрібно бронювати напередодні, адже продукти будуть закуповувати з розрахунку на кількість резервів. Забронювати місце можна щотижня з понеділка по п’ятницю.
Фото та обкладинка: Food vs Marketing