Noodle vs Marketing відновить роботу після ремонту 14 лютого
Раменна Noodle vs Marketing відновить роботу після понад тижня ремонтних робіт 14 лютого.
Керівник мережі Food vs Marketing Женя Михайленко каже, що причиною ремонту стала аварія у мережі водопостачання-водовідведення будинку, у якому розташований Noodle vs Marketing. «Лопнули будинкові труби постачання гарячої води», – каже Михайленко.
Noodle vs Marketing призупинив роботу 6 лютого. У процесі ремонту площу закладу розширили на 3 м². «Ми знайшли додаткове місце, яке було зашите за гіпсокартоном. Тепер у нас на кілька посадкових місць більше», – додає Михайленко.
14 лютого раменна працюватиме у звичному режимі: з 12:00 до 15:30 і з 17:30 до 21:00.
Мережа Food vs Marketing анонсувала відкриття у Києві протягом 2018 року трьох нових закладів – моноформатів шаурми, супу Фо та бургерів.
Таким чином мережа Food vs Marketing повинна зрости до п’яти закладів. Нині у Києві працює раменна Noodle vs Marketing і місце з Бань Мі Banh mi vs Marketing.
Нещодавно компанія Food vs Marketing запустила доставку по Києву.