Російська мережа «Кофе Хауз» скоротила кількість закладів в Україні в декілька разів
Український підрозділ російської мережі кав'ярень «Кофе Хауз» не зміг знайти покупця на свій актив і зменшив через це кількість закладів. Про це повідомляє liga.net.
«Кілька інвесторів розглядали цей бізнес, але до угоди не дійшло», — розповіла генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова.
Потенційних інвесторів не влаштовувало те, що приміщення під кав'ярнями перебувають в оренді, а новим власникам потрібно було частково замінити обладнання.
За мережу з 17 закладів планували виручити 2-3 мільйонів доларів. Також, зі слів експертів, мережа втрачає популярність через те, що не бажає змінюватись.
«Конкуренти, серед яких McDonald's, Aroma Kava, «Франсуа», Окко і Wog, постійно пропонують споживачам новинки. Вони проводять модернізацію і виглядають набагато сучасніше закладів «Кофе Хауз»», — пояснює Насонова.
«Кофе Хауз» може стати третьою мережею з російським корінням, яка відмовилася від бізнесу в Україні, відзначає видання.
У 2016 році в Києві всі шість ресторанів закрила мережа «Якіторія». Компанія «Росінтер Ресторантс» спочатку закрила заклад IL Патіо, а потім відмовилася від київського ресторану T. G. I. friday's.
Російську мережу «Кофе Хауз» у 1999 році заснував бізнесмен Тимур Хайрутдинов. У 2014 році його бізнес купив конкурент — «Шоколадниця», але українська «дочка» не увійшла в угоду.