28 та 29 вересня на території КВЦ «Парковий» відбудеться фестиваль Barometer International Bar Show від компанії Hoteliero (Ukrainian Gastro Show, Creative Chefs Summit, Be Wine). Нещодавно вони провели фестиваль Young Chefs.

Barometer — це гастрономічна подія, що об'єднує професіоналів та ентузіастів барної індустрії, рестораторів та міксологів. Фестиваль проводиться у Києві з 2016 року. Ми розпитали спікерів про подію і підготували гайд бар-шоу. 

З попереднього Barometer минуло два роки. За словами команди Hoteliero, це був час викликів та трансформацій. Фестиваль повертається, цього разу з фокусом на людяність. СEO Barometer Христина Цукур розповідає, що «у світі, що постійно змінюється, ми збираємося разом, щоб не лише обговорювати нові тренди та технології, але й розповісти свою історію – як ми стаємо більш свідомими та ціннісними людьми». Тема цьогорічного фестивалю – «humans». 

«У 2021 році ми піднімали тему «people», говорячи про те, що барна індустрія – це перш за все люди, які працюють у ній та творять її. Та останні роки значною мірою змінили нас, змусили фундаментально переосмислити, що означає бути людиною. 

Саме тому тема Barometer 2024 «humans» розкриває нашу еволюцію як людей. Ми стали більш свідомим, відповідальними, стали людьми, які розуміють важливість єдності та співпраці. Ми еволюціонували від тих, хто просто виконує свої обов’язки до людей, які своїми діями прагнуть створити краще суспільство,» – розповідають організатори.

Що робити на фестивалі

Main Stage та лекційні зали

Тут заплановано лекції та панельні дискусії з провідними експертами індустрії, бренд-амбасадорами та іноземними спікерами. Барна кар’єра, міксологія, історія напоїв та розвиток барної культури – серед тем.

Що послухати

У перший день фестивалю засновник трьох барів Владислав Романішин розкаже про пошук своїх людей, Олександр Мусатов (Hendrick`s bar, True Burger Bar) про відкриття та організацію роботи бару, Міла Черній («Полуночники») присвятить виступ тому, як використати емоційний інтелект для виведення бару на новий рівень, а бармен Володимир Кондратьєв (Mad Bar`s House, Diduh) сфокусується на темі локальності та створення сучасного українського коктейлю.

У виступі «У пошуках своїх людей» я хочу поговорити про людей та їх важливість в нашій індустрії. Тому що люди – це енергія та драйвер, який допомагає розвиватись та рухатись вперед. Ми поговоримо про те, як шукати працівників, не просто закриваючи вакансії, а знаходити дійсно своїх людей. Таких з якими ви зможете досягати мрій. Також поговоримо про плюси та мінуси командної роботи і важливість лідера в команді.

 

Я не вірю, що в нашій професії найближчим часом технології зможуть замінити людину. Але люди не машини, тому так важливо вміти працювати з командою, слідкувати за їх ментальним та фізичним здоров'ям. І найголовніше, нам треба створити таку індустрію та такі умови, щоб молоді хлопці та дівчата хотіли долучитись до нашої професії та займатись цим всерйоз та надовго.

– Владислав Романішин, засновник барів Flacon, Sparkle та бару-бістро Uyava

На другий день радимо запланувати відвідування лекцій маркетологині Насті Соколової (Haister Gin) про економіку вражень, послухати доповіді шеф-бартендерки Марії Віндзор («100 років тому вперед», «Полтава», «Інші») про силу локальних інгредієнтів та шеф-бармена Артема Рассола (Saint bar) про перезавантаження меню і вплив повномасштабного вторгнення на роль безалкогольних коктейлів у барі. 

Чи багато ми знаємо подій, де в одному місці збираються мешканці з різних міст країни, щоб тримати цю індустрію. Для мене це дійсно унікальна подія, яка об’єднує Україну та професіоналів бартендингу і барної індустрії. Я думаю, що не секрет, як важко розвиватись у сфері гостинності під час війни, адже все тримається на людях, а ми переживаємо величезну кадрову кризу. 

Для того, щоб ця індустрія взагалі вижила, зараз як ніколи важливо об'єднуватись, обмінюватись досвідом, колаборуватися, ділитися досвідом, як хто виживає в таких умовах, тому що якщо ми будемо у вакуумі, то індустрія не впорається. Виходячи з вакууму ми отримуємо можливість розділити наші проблеми, досвіди, перемоги. 

Моя лекція буде саме про те, що спільна культура споживання належить до економіки вражень. Сьогодні ми перейшли від економіки сервісу до економіки вражень, де ми продаємо вже не сам продукт, а знання, переживання та досвід, з якими від нас піде гість після взаємодії з нашим продуктом. 

Barometer як проєкт – це одне з підтверджень цієї тези, адже відвідувачі йдуть сюди не заради того щоб купувати коктейлі і вживати алкоголь. Вони хочуть разом вчитись, разом отримувати новий досвід. 

– Настя Соколова, маркетинг директорка Haister Gin

Також працюватимуть інші тематичні зони:

  • Bars zone, де 18 барів світу представлять свої найвідоміші коктейлі.
  • Tasting rooms: це розширена зона дегустації, де можна буде скуштувати більше ніж 100 алкогольних брендів. 
  • Workshops: зона, де відбудуться майстер-класи з удосконалення практичних навичок.
  • Exhibition: тут зберуть постачальників професійного обладнання та аксесуарів.

Частина прибутку від продажу квитків і 100% прибутку від взаємодій з відвідувачами будуть передані на підтримку Superhumans Center – сучасного центру з протезування, реконструктивної хірургії, реабілітації та психологічної підтримки постраждалих від війни дорослих і дітей. 

Коли: 28-29 вересня,

Де: КВЦ «Парковий», Київ, Паркова дорога, 16А