1 та 2 квітня в Києві на Десятинній, 12 відбудеться щомісячний гастрономічний маркет «Всі. Свої». Він збере понад 120 крафтових продуктових брендів з усієї країни. Час роботи, в обидва дні, з 10:00 до 20:00, вхід вільний.

Редакція The Village Україна називає 4½  причини, через які цю подію варто відвідати.

Причина 1: СИРИ

Учасників: 15+

Українські бренди сиру переважно працюють з молоком з власних ферм. У їхньому асортименті – варіації традиційних італійських та французьких м’яких і напівтвердих сирів. Є й ті, хто виробляє найскладніші з технологічної точки зору витримані тверді сири.

Творча гастромайстерня «Коза Чка»

Засновниця бренду Тетяна Дяченко захотіла створити сироварню 6 років тому – коли під час ділової поїздки до Ізраїлю познайомилася з сімейною парою, яка створила ферму на 300 кіз та почала виробляти сири. Від ідеї до реалізації минуло 3 роки. У 2013-му з’явилася гастромайстерня «Коза Чка». Спочатку у вигляді виключно домашнього виробництва. Зараз бренд має власний цех, в якому готує молоді сири, авторські сири із блакитною пліснявою та сири витримані 3-6 місяців.

Молодий сир: 300 грн / кг

Zinka

Бренд виготовляє продукти з молока французьких племінних кіз. В асортименті Zinka є біфідойогурти, питне козяче молоко, сметана, різноманітні м’які сири.

Молодий сир: 300 грн / кг

Доообра ферма

Фермерство – сімейна справа засновника бренду Тараса Ложенко: «Ми – невелика козина ферма. У нас 300 кіз. Ми намагаємось розвинути середній бізнес у сільському господарстві. Для цього залучаємо міську спільноту для підтримки й для поширення інформаціі про фермерство. На нашій власній сироварні виготовляємо козиний і коров'ячий сир. Особлива гордість бренду – витримані сири».

Коров’ячий сир «Легенда» – 487 грн / кг

Козячий сир «Бікоз» – 499 грн / кг

Напівтвердий сир «Ранковий» – 335 грн / кг

Причина 2: М’ЯСО

Кількість учасників – 20+

Ковбаси за авторськими рецептами, копчене м’ясо та сало, паштети, різноманітні м’ясні снеки (джерки, шкварки), свіже м’ясо для домашнього готування.

Meat & Roses

Український бренд халяльного м’яса: лише баранина та телятина. Серед продуктів: бастурма, сиров'ялені ковбаски, стейки. У бренду є власний рецепт приготування баранячого стейку medium rare.

Маринад: розрізати апельсин, дістати з нього всю м’якоть та розім’яти її. Додати 2-3 столові ложки рафінованої рослинної олії, свіжий розмарин і тим’ян, зелений базилік, суміш з 7 видів перцю та морську сіль;

Заливаємо маринадом м’ясо та лишаємо на 2-3 години. Замариноване м’ясо очищуємо від шматочків апельсину та трав і викладаємо на добре розігрітий гриль: смажимо з усіх боків до золотавої скоринки – приблизно 10-15 хвилин;

Готове м’ясо знімаємо з вогню, загортаємо у фольгу та лишаємо «відпочити» ще на 10-15 хвилин – завдяки цьому воно стане м’якшим і ніжнішим.

Рібай (12 днів дозрівання) – 200 грн / кг

Ham.Lo

Проект Ham.Lo (Hamon with love) – це Юрій Сєрбін та Сергій Чучков. Свій бізнес вони почали два роки тому. «Нам захотілося зробити продукт, здатний конкурувати з європейськими сиров’яленими делікатесами. Створити український хамон, прошуто. За основу ми беремо іспанські та італійські технології, але працюємо виключно з локальною сировиною».

Сиров’ялена качка: 65 грн / 100 г

Шкварка

Сімейний бренд зі Львова «Шкварка» не адаптує для України закордонні рецепти, а відроджує українські, доповнюючи їх авторськими знахідками. «Прививати любов до української культури набагато легше з ковбасою, ніж без неї», – кажуть засновники бренду, куми Михайло та Юрко. Гордість бренду – «пальцьопхані» (зроблені вручну) ковбаси.

Сиров'ялена ковбаса з гострим перцем – 500 грн / кг

Сиров'ялена ковбаса з блакитним сиром Dorblu – 540 грн / кг

Закарпатська салямі – 468 грн / кг

Причина 3: Українська екзотика

Кількість учасників: 15+

Українські виробники цікавляться нетиповими для регіону продуктами та смаками.

Устриці Скіфії

Бренд купує у французьких фермерів личинок устриць – «спат» – та дорощує їх в екологічно чистому місці на Одещині. Це – устриці Crassostrea Gigas, також відомі як тихоокеанські або японські устриці.

Crassostrea Gigas – від 33 грн за штуку

Вогняр

Це серія живих гострих соусів з українського перцю. Зараз у серії 6 смаків, кожен з яких готується за авторською рецептурою. Гострота соусів складає 1,5-2,5 тисячі сковілей. Найгостріший – «Оригінальний»: це тільки перець, сіль і трохи оцту. Підходить для коктейлів та кулінарної творчості. А ось соус «Сладкогріє», де в основі не лише перець, а ще й яблучне пюре, набагато м’якший: це пікантний соус для стейків та м’яса на грилі, а також він гарно пасує до твердих сирів.

Ціна за пляшку (200 мл) – 99 грн

Інша Їжа

У своєму асортименті бренд міксує кулінарні регіони на власний розсуд: єдиний критерій – аби було смачно, якісно та незвично. «Інша Їжа» – це і хумус з йорданського нуту, й лимонний курд – класика британської кухні. Ще – італійський песто, зроблений за класичною технологією: базилік, кедрові горішки, сир Парміджано Реджано. Також бренд пропонує власний варіант «пекельного» соусу, в основі якого – червоний або зелений перець чилі та мед.

Песто / 80 г – 75 грн

Песто / 200 г – 145 грн

Червоний соук / 230 г – 80 грн

Зелений соус / 230 г – 75 грн

Причина 4: Алкоголь

Кількість учасників: 10+

Органічні вина, крафтове пиво, авторські настоянки, напої на основі меду.

Ципа

Своє пиво закарпатська броварня «Ципа» варить вручну за авторськими рецептами на воді з високогірного джерела. «Золота Ципа» – гуцульський Blond Ale: щільний, солодкий, із легкою гіркотою. Є темний традиційний стаут у британському стилі – високощільний, з ароматом гіркої кави, шоколаду та лакриці.

Ціна – від 40 грн за пляшку

Бджолярій

Бренд займається бджільництвом та медоварінням – роблять питні меди, що готуються шляхом природнього бродіння. Є питні меди на основі липи, гречаного меду, а також квіткового меду – з вишнями, з малиною або з калиною.

0,5 л – 100-120 грн

0,7 л – 140-170 грн

Nastoinstva

Всі напої бренду готуються з натуральних інгредієнтів – без цукру, термообробки та консервантів. Хіт продажів бренду – Hot Energy Drink (119 грн): хріновуха з міксом смаків – кисло-солодко-пряно-гостра.

Причина 4 ½ : Відкриття французької весни

Маркет «Всі. Свої» – на Десятинній, 12. Зовсім поруч – на Софійський площі – ввечері 1-го квітня великою вуличною виставою «Галілео» від компанії Deus Ex Machina відкриється чергова Французька весна. Старт вистави – о 20:30: за півгодини по тому, як закінчиться перший день маркету.

Подія на FACEBOOK.