У Києві організовують фестиваль BeLIVE, який відбудеться в червні та стане поєднанням «напрямків, які цікаві сучасній людині».

Редакція The Village Україна розпитала засновника Ulichnaya Eda Романа Тугашева, навіщо Києву ще один фестиваль.

Роман Тугашев

засновник фестивалю Ulichnaya Eda та BeLIVE


Локація

Коли ми створювали щось на Арт-заводі Платформа, то одна з ідей була трансформація міських просторів. Дуже прикольно продемонструвати, що якась локація може мати інший вигляд. На арт-заводі ми показали, що будь-яка територія міста, навіть закинута, може бути магнітом, щоб люди проводили тут час.

Наша ціль – показати «Олімпійський» в іншому форматі, зовсім не так, як ми до нього звикли. Ми вважаємо, що фестиваль має збирати 60-65 тисяч відвідувачів щодня. У Києві небагато де можна провести подію такого масштабу. Виходячи зі світової практики, зі стадіону можна зробити арену, де проводитимуть не тільки футбольні матчі. Ми не просто об’єднаємо концерти на кілька днів, а робимо повноцінний фестиваль, аби показати «Олімпійський» з іншого боку.

Київ може бути туристичним. Тут є потенціал: зростає молодь, яка готова сприймати щось нове. Київ – круте місто у співвідношенні ціна-якість. У нас класні ресторани, кафе, бари, інфраструктура розвивається. Тому ми хочемо показати, що Київ готовий до туризму і будемо продавати квитки в сусідніх країнах. У нас грандіозні плани: стати через 5 років найбільшим фестивалем в Україні, а може, навіть одним з найбільших європейських фестивалів.

 BeLIVE

Коли: 21-24 червня

Де: НСК «Олімпійський»

Скільки: 1150 грн (early bird)

Віжуал фестивалю

Навіщо Києву ще один фестиваль

Ми не намагаємося конкурувати з музичними фестивалями. Для нас музика – не є головною. На основі свого досвіду проведення подій ми проаналізували напрямки, які цікаві сучасній людині. Основний меседж фестивалю: «Всі розваги міста в одному місці».

Ми виділили 5-10 напрямків і працюємо з найвідомішими людьми в цій сфері. Наприклад, стендапом буде займатися Андрій Шабанов. Усіх «продюсерів» наших напрямків будемо оголошувати поступово протягом весни. Також буде дитяча зона з розвагами та майстер-класами.

Квитки

Для фестивалю музика не є ключовим елементом, який об’єднуватиме людей – тому ми робимо дві категорії квитків:

 «тусовочний» – дає змогу відвідати всі зони без музичної сцени;

 «фестивальний» – доступ до всіх локацій.

У березні – старт продажу early bird квитків на чотири дні за 1150 гривень. 1 квітня – оголошення перших хедлайнерів і подорожчання до 1550 гривень орієнтовно. Ми ще вирішуємо, чи буде можливість купити квиток на один день, але поки що не плануємо цього робити, адже неможливо зрозуміти фестиваль, відвідавши лише один концерт хедлайнера.

Напрямки BeLIVE:

 Музика

 Вулична їжа

 Блогери / Влогери

 Арт

 Стендап

 Технології, робототехніка

 Спорт

 Кіно

Логотип фестивалю
Віжуал фестивалю

Музика

Щодня гості фестивалю бачитимуть виступи міжнародних хедлайнерів. Поки не називаємо хто, але, мабуть, не складно здогадатися, якого рівня будуть зірки, якщо це масштаб «Олімпійського».

Усередині «Олімпійського» – в «чаші» – будуть напої, фудкорти та музичні сцени, а навколо – всі інші розваги.

Ми намагаємося організувати програму таким чином, аби людина не обирала, чи залишатися їй на стендапі, чи бігти слухати хедлайнера. Наш лайнап ми розводитимемо в часі, щоб не було збігів.

Три сцени:

 Main Stage (хедлайнери)

 New Music Stage (сучасна музика)

 Night Stage