Конкурс на найкращий мурал про аграріїв від MC.Today та Kernel: заявки приймають до 29 листопада
Конкурс для графічних дизайнерів організував найбільший виробник та експортер сільськогосподарської продукції Kernel разом із редакцією MC.today – «онлайн-медіа для тих, хто створює». За умовами, кожен учасник має створити унікальний дизайн муралу, що покаже сучасність і технологічність агробізнесу. Подати заявку на участь можна до 29 листопада включно.
Учасники мають надіслати роботи у вигляді горизонтального зображення у співвідношенні 3:4. Подавати їх треба у форматі JPG або PNG із коротким описом концепції проєкту. Файл має важити до 2 МБ.
З усіх, хто подав заявки на участь, організатори відберуть від 30 до 50 учасників. Роботи дизайнерів оцінюватимуть за трьома критеріями: оригінальність ідеї, майстерність виконання та відповідність тематиці конкурсу. Бали виставлятимуть за результатами народного голосування та оцінками представників креативних агенцій України, редакції MC.today та компанії Kernel.
Головний приз – ноутбук MacBook Pro. А учасники, які посядуть друге та третє місця, виграють навушники Marshall Monitor II A.N.C. Black.
Серед членів журі будуть:
Аліса Меженська, артдиректор агенції креативних рішень Grape;
Євген Велічев, дизайнер та ілюстратор креативної агенції Banda;
Гліб Петров, співзасновник креативної агенції Madcats Agency;
Оксана Коваль, керівник департаменту комунікацій, PR і GR Kernel;
Євген Харук, викладач графічного дизайну та ілюстрації у School of Visual Communication.
«Ми не ставимо ніяких обмежень, не прив’язуємося до наявності профільної освіти, місця, досвіду, конкретного віку, статі або інших шаблонних характеристик. Нам важливий тільки креатив. Нехай це гранж, попарт, типографіка або хіпстер-стайл. Якщо він буде відбивати діяльність компанії або аграрну тематику в цілому – буде чудово», – Оксана Коваль, керівник департаменту комунікацій, PR і GR Kernel.
Kernel – найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, провідний постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Свою продукцію Kernel постачає в більш ніж 80 країн. В Україні олію дистрибутують під брендами «Щедрий Дар», «Стожар» і «Чумак». У 2019–2020 маркетинговому році Kernel уперше експортував 8 млн тонн зернових і став національним рекордсменом серед аграрних компаній України.
Подати заявку на участьМатеріал підготовлено за підтримки Kernel і mc.today