«Просто, як на пальцях»: дивіться новий відеоролик гіперпростору оголошень IZI.ua від студентів КАМА
Студенти KAMA зняли серію анімаційних відеороликів для гіперпростору оголошень IZI.ua. Слоган рекламної кампанії – «IZI – просто, як на пальцях».
Студенти-рекламісти КАМА працювали над клієнтським брифом від IZI.ua під час практичних занять. Ідею розробили креативники, а режисери та продакшн-команда відзняли відеоролики.
Нову рекламну кампанію студенти КАМА створили за три місяці. А IZI.ua заощадили рекламний бюджет у 4 рази, співпрацюючи з KAMA.





«Ми живемо у світі складних речей. Ти хочеш просто купити річ і просто її продати. Ми хотіли підкреслити, що IZI – це просто. Але зробити це нестандартно. Так з’явився елемент із двома пальцями. Фраза «Просто, як на пальцях» асоціюється з простотою, однією зі складових ДНК IZI», – креативний копірайтер команди студентів KAMA Марія Корнєєва.
«Вважаю, що експеримент вдався. Студенти зробили роботу на рівні досвідчених агенцій. Дуже радію, коли бачу молоде покоління креативників, які вриваються в тісний рекламний ринок України», – маркетинг-директор EVO Саша Жиляєв.
Матеріал підготовлено за підтримки КАМА