Hennessy випустили лімітовану версію коньяку Hennessy Very Special у колаборації з Феліпе Пантоне, аргентино-іспанським сучасним художником.

Для бренду Феліпе розробив етикетку у власному стилі. Для цього Пантоне відвідав архівну бібліотеку Hennessy в Коньяку, де передивився старі етикетки, пляшки й пакування. У результаті художник обрав темою своєї роботи позначку витримки коньяку – три зірки. У дизайні пляшки митець поєднав вінтажну типографічну техніку, яскраві кольори та 3D-ілюзії.

«Моє мистецтво поєдналося з Hennessy Very Special, щоб зобразити його активний та відмінний від інших погляд на світ. Усім митцям важливо постійно переосмислювати себе та свої роботи, щоб підтримувати цей вогонь натхнення. В мистецтві, як і в створенні коньяку, цінне лише те, що ти лишаєш по собі», – каже Феліпе.

Проєкт продовжує історію колаборацій з відомими сучасними художниками. Раніше лімітовані етикетки для Hennessy створили Futura, Shepard Fairey, JonOne та VHILs та інші.

27 вересня Феліпе представить лімітовану версію Hennessy Very Special, свої роботи та інсталяції у Києві.

Придбайте 6 пляшок Hennessy Very Special Limited edition by Felipe Pantone на сайті goodwine та отримайте два запрошення на захід. Пропозиція обмежена.


Матеріал підготовлено за підтримки hennessy