Квитковий сервіс Karabas провів ребрендинг і запустив хвилю зовнішніх комунікацій з новою айдентикою. Постери та борди в новому стилі розмістили в метро, торгових центрах і на концертних майданчиках.

Символи серця стали основою оновленої маркетинг-комунікації та логотипа квиткового сервісу Karabas. У компанії кажуть, що це уособлення любові до споживача й турботи про нього.

«Усі зміни в нашій компанії так чи інакше спрямовані на розвиток всієї індустрії. Ми створили в Україні інфраструктуру електронного квитка, яка вперше дозволила людям купувати онлайн та показувати їх просто зі смартфона. Разом з Кіберполіцією України ми розробили платформу #офіційні квитки, аби кожен міг перевірити достовірність свого квитка. Ми любимо наших користувачів, а тому піклуємось про їхній комфорт та безпеку насамперед», розповів засновник Karabas.com Максим Плахтій.

Ребрендинг і нову комунікацію команда сервісу розробила самостійно, спираючись на принципи компанії: довіру, відповідальність, надійність і зручність. Слоган компанії «Бути у серці подій» смислове продовження ребрендингу.

Крім зовнішніх, сервіс має і функціональні зміни. Квитковий оператор додає функції Apple Pay та Google Pay.


Матеріал підготовлено за підтримки karabas.com